chiddush logo

אתר חדש - קבלת מייל - חיבור לרשימת תפוצה

נכתב על ידי אביהו ח, 13/8/2012

 

לחברים באשר הם - מיטב הברכות ורק טוב תמיד!,

מצ"ב קישורית לאתר שבנה יהודי יקר,

אתר אמונה, 

להלן תמצית מתוך אתרו

מהרגע שאנו נולדים אנו לומדים את הטבע ומתרגלים אליו, כך שכל החיים שלנו בסופו של דבר תקועים סביב אותם מקומות. כמו שהכרנו את עצמנו אתמול, כך גם נהיה מחר, מתוך מחשבה שאין שום דרך אחרת.

כאן נכנס ההבדל בין הידיעה לאמונה. ה"ידיעה" שלנו מגיעה מתוך הדברים שאנו מכירים מהעבר. מה שראינו, שמענו, קראנו, הבנו, הרגשנו או קיבלנו בכל דרך אחרת לתוך התודעה. הידיעה היא מוגבלת ואין שום אפשרות לשנות אותה. מה שהיה אתמול, יהיה גם מחר. אך כאשר אנו בוחרים להשתמש באמונה, אנו שואפים למרחק ומעצבים לנו את העתיד. אנו מתחברים לכוח עליון ובלתי מוגבל שיכול לתת לנו את כל מבוקשנו, גם אם זה נראה לנו הדבר הכי לא מציאותי בעולם. כל המצאה חדשה, כל שבירת שיא וכל הישג של כל אדם שהיה אי פעם נובעים אך ורק מכוחה של האמונה שאפשר לשבור את חוקי הטבע המגבילים ולחיות בצורה קצת אחרת.

האתר אמונה הוא פרוייקט רוחני לזיכוי הרבים שמטרתו להביא לידי שינוי התפיסה השגרתית שלנו שאומרת שאין שום דרך אחרת לחיות את החיים לתפיסה של המציאות הרוחנית שיכולה לבטל את הגשמיות ולפרוץ גבולות כך שנוכל לחיות את החיים המלאים והמספקים עליהם אנחנו חולמים. האתר מכיל מאמרים רבים על פרשת השבוע ונושאי חיזוק ואמונה שונים,

שיעורי וידאו מקוריים המצולמים על ידינו, שיעורי MP3 הניתנים להורדה ישירה, ספר "מחפשים את האמת" להורדה בחינם ועד תכנים מקוריים רבים ומגוונים. הכל ברוח היהדות והתורה הקדושה ובהתאם למסורת ולרבותינו הקדושים.

 

http://faith.co.il/dvartora.html

 

כל התכנים ניתנים לשימוש והורדה בחינם לזיכוי הרבים.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע