chiddush logo

מתי כדאי לתבוע תביעת נזיקין

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 12/11/2020

 חליתם? נפצעתם? זו ההזדמנות לתבוע נזיקין. בואו נפשט את העניין, כולנו אנשים עובדים החיים בשגרה יומיומית דחוקה ולוחצת ולעיתים עושים פעולות שונות "על אוטומט" מה שנקרא ודווקא אז כאשר אתם הכי פחות מודעים למעשיכם, זה יתפוס אותכם, תאונה, מחלה כזו או אחרת, או פגיעה על ידי אחד ממבקשי רעתכם כל המקרים הללו עשויים להוביל אותנו לתביעת נזיקין ועל כן, נסייע לכם להבין כיצד עליכם לפעול ומה עליכם לעשות בכדי לקבל פיצויים בגין פגיעות אלו. 

 

תאונת עבודה

 

המקום בו אנו מבלים את מירב זמנינו במציאות העכשווית של העולם המודרני, לפחות עד לפני פרוץ מחלת הקורונה, הוא מקום העבודה,  על כן הסיכויים שנקלע לתאונה במקום העבודה הם גבוהים למדי.

אם כבר הזכרנו את נגיף הקורונה ששלח רבים מעובדי המשק לעבודה מהבית, תתפלאו לגלות שגם מי שנפגע בעת שעבד מהבית עשוי להיות מוכר כנפגע תאונת עבודה. אם קודם לכן, בימים שלפני הקורונה, תאונת עבודה הייתה עשויה להתרחש או בדרך לעבודה או במקום העבודה עצמו או לעיתים אף כתאונת דרכים בדרך לעבודה, כיום זה שונה במעט. במציאות בה רבים עובדים מהבית וכנראה שגם לאחר שנשכח שהיה פה נגיף קורונה גם אז חברות רבות שראו כי טוב תמשכנה להעסיק את עובדיהם מהבית, לפחות בחלק מהזמן, תאונת עבודה עשויה להתרחש בין ארבע קירות ביתנו ועל כן כדאי לשים לב לזמנים בהם אירעה התאונה, אם התאונה התרחשה בשעות בהן הוגדרה עבור העובד, עבודה מהבית ואם התאונה אירעה בשל מטרה מסוימת לצורכי העבודה, אזי העובד זכאי לפיצויים,  אך לעיתים עניין ההוכחה לא יבוא בקלות ועל כן כדאי להיוועץ עם עורך דין נזיקין  שידריך אתכם וילווה אתכם נאמנה, כיצד לפעול בכדי להבטיח שתקבלו את מירב הפיצויים המגיעים לכם. 

 

הצעה מגונה


בכל הנוגע לתביעות נזיקין מחברות הביטוח, יש עניין אחד שכדאי לתת עליו את הדעת. ברבים ממקרי תביעות הנזיקין, חברות הביטוח תעדפנה ללכת לפשרה במקום לפנות לבית המשפט וזאת כמובן על מנת לחסוך בכספים ובמשאבים, על כן חברות הביטוח תצענה הצעת פשרה לתובע, שעל פניה נראית אטרקטיבית ועניינית אך לאחר זמן מה ולאחר שיורדים לעומקה של ההצעה, מבינים שהיא לא מחזיקה מים וזה למעשה לעג לרש. למעשה עורך דין נזיקין שמבין בעולם תביעות הנזיקין וחברות הביטוח, יידע לזהות באילו מקרים ניתן להוציא יותר פיצויים מחברות הביטוח ובאילו מקרים ניתן להרפות ולקבל את ההצעה לפשרה. חברות הביטוח מצידן כמובן ייתנו את ההצעה הכי נמוכה תחילה, בתקווה שההצעה תילקח בשתי ידיים על ידי התובע, אך אנשים שנעזרים בעו"ד טוב יוכלו לדעת מתי להתפשר ומתי להכות על הברזל כל עוד הוא חם ולקבל הצעה גבוהה יותר לפשרה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע