chiddush logo

איך להיפטר מהעכברים והחולדות אחת ולתמיד

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 12/11/2020

 במאמר הבא תוכלו לקרוא את כל מה שחשוב על איך להיפטר מעכברים וחולדות המצויים בביתכם או בחצר ביתכם בצורה הטובה ביותר. אין ספק שהופעת עכברים או חולדות בבית עלולה להרתיע כל אדם ולכן, במאמר הבא תקבלו מידע על האופן שבו מדבירים עכברים או חולדות וכיצד כדאי לבחור שירותי הדברה עבור הדברת עכברים או חולדות בצורה הטובה ביותר, בכדי שתיפטרו מהם אחת ולתמיד.

אין ספק שכאשר מופיעים עכברים או חולדות בבית או בחצר הבית, מדובר על דבר שמסב אי נעימות רבה לדיירי הבית. עכברים או חולדות יוצרים רתיעה בקרב כמעט כל אדם שרואה אותם. יחד עם זאת, בשל העובדה שהעכברים או החולדות מסתובבים לרוב בביובים, הם נושאים עליהם חיידקים שונים שעלולים לסכן את בריאותם של דיירי הבית שבו הם מצויים. על כן, מיד כאשר אתם מגלים כי יש חולדה או עכבר בביתכם או אפילו כמה מהם, יש צורך לפנות באופן מידי לשירותיו של מדביר, העוסק בתחום הדברת מכרסמים בצורה המקצועית ביותר שיכולה להיות. מדביר מעין זה ידע איזה פעולות עליו לבצע בכדי להעלים לחלוטין את החולדות והעכברים מביתכם ומחצר ביתכם.

כיצד מגיעים לתוצאות המקסימליות בהדברת מכרסמים?

כאמור, אם יש בביתכם עכברים או חולדות, חשוב מאוד שתדעו שיש צורך לבחור במדביר אשר מתמחה בסוג המכרסמים הספציפי אשר אתם מעוניינים להדביר. כאשר בוחרים במדביר שאין לו את הידע המקצועי הנדרש אודות הדברת הסוג הספציפי של המכרסם שיש בביתכם, המדביר לא יצליח להעלים באופן מוחלט את המכרסם המדובר.

כאשר מדובר על מכרסמים, מדובר בעצם על בעלי חיים קטנים ששייכים למשפחת היונקים. על אף שיש לא מעט מכרסמים כיום, המכרסמים הנפוצים ביותר בבתים פרטיים ובמיוחד בבתי קרקע הם עכברים וחולדות. לחולדה יש חוש שמיעה וחוש ריח מפותחים והיא מסוגלת לשרוד גם בתנאי קיצון של חום וקור, חשוב לדעת על החולדה שהיא יודעת כיצד להיזהר ממלכודות שונות שאורבות לה ולכן, מדביר לא מספיק מקצועי לא יצליח להיפטר ממנה. העכבר אמנם פחות חכם מהחולדה, אך יחד עם זאת, מדביר לא מספיק מקצועי לא ידע כיצד להתמודד גם אתו ועל כן, בחירה במדביר לא מספיק מקצועי, לא תעזור לכם להיפטר מהחולדות או מהעכברים שבביתכם.



תמונות באדיבות CANVA.COM

שיטות ההדברה הרלוונטיות עבור מכרסמים

בשלב הראשון חשוב מאוד כאמור שהמדביר הנבחר יתאים את שיטת ההדברה בהתאם לסוג המכרסם. כיום ניתן למצוא מספר שיטות עבור הדברת מכרסמים כגון: הדברה ירוקה אשר מתבססת על מוצרים ידידותיים לסביבה. הדברה ירוקה לדוגמא יכולה להתבסס על מכשיר הדברה אלקטרוני אשר מפיק גלי קור מיוחדים שבני אדם אינם יכולים לשמוע אך עבור מכרסמים הוא בלתי נסבל ולכן הם מתרחקים באופן מידי מהמקום.

מלבד הדברה ירוקה ניתן למצוא כיום הדברת מכרסמים באמצעות רעל. אולם חשוב מאוד לדעת שאם אתם דוגלים בגישה ההומאנית שבמסגרתה לא כדאי לפגוע בבעלי חיים שונים, הרי ששיטת הדברה זאת לא תתאים לכם שכן, הרעל אמור להרוג את המכרסמים.

שיטת הדברה נוספת היא שיטת הדברה באמצעות סוגי מלכודות שונים נגד מכרסמים, כאשר חשוב מאוד לבחור את המלכודות המתאימות ביותר ללכידת כל סוג של מכרסם. לא פעם יהיה צורך לשלב בין סוגי המלכודות השונות בכדי להביא לתוצאה המקסימלית.

סוג נוסף של הדברה הוא הריסוס. מדובר על ריסוס שמתפזר בכל החריצים והמקומות שאין לאדם גישה אליהם. הריסוס נחשב ליעיל מאוד לצורך העלמת מכרסמים לתמיד מהבית.

חשוב מאוד לבחור בחברה הטובה ביותר בתחום הדברות מכרסמים וזאת בכדי שהמכרסמים ייעלמו מביתכם אחת ולתמיד בצורה הטובה והיעילה ביותר.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע