chiddush logo

מה עושים כשצריכים הובלה בבית כנסת?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 5/3/2020

 

בתי הכנסת ומדרשות משמשים אותנו לצורכי תפילה ולימוד אך מה עושים כשמתעורר הצורך להוביל דבר מה אל בית הכנסת או ממנו?

ארונות קודש ואביזרים שונים עשויים להתגלות כפריטים שמצד אחד מצריכים שירותי הובלה מקצועיים אך מצד שני המחיר עשוי להיות יקר. אז מה עושים ואיך מעבירים כל פריט במחיר זול? הכירו את אתר 'בקטנה' שמשווה מחירי הובלות קטנות ומאפשר לקבל הצעות מחיר זולות ממובילים באזורכם.

הובלות בבית כנסת? יש דבר כזה

אם הגעתם לכתבה הזאת בוודאי נתקלתם במצב שבו אתם צריכים להוביל דבר מה מבית הכנסת או אליו.

זהו סוג הובלות ייחודי מפני שבמרבית המקרים מדובר בפריטים בודדים או אפילו פריט אחד.

זה יכול להיות ספסל אחד או יותר, שולחנות, ארגז עם ספרים ואפילו ארון קודש גדול שצריך להוביל אל בית הכנסת כדי להתקין אותו במקום של כבוד.

הדילמה שמתעוררת בהובלות מעין אלה היא שמצד אחד ישנו רצון אמיתי להוזיל את המחיר ככל שניתן במקום שמתקיים בעיקר מתרומות ומצד שני, אפילו אם הצלחתם לגייס כמה מתנדבים מהמתפללים, אתם עדיין עשויים להזדקק לשירותי הובלה מקצועיים שכוללים אביזרי עזר כמו רצועות קשירה והרמה ומעל הכל רכב מסחרי שמתאים להעברת פריטים גדולים שלא נכנסים לרכב סטנדרטי.

נשמע שכל הסיפור עשוי להיות יקר אך עם מעט הבנה ובחירה בשירות הנכון, ניתן להשיג את שני היעדים – מחיר זול ושירות מקצועי. איך עושים את זה? הכירו את המובילים שמבצעים רק הובלות קטנות.

מה זה הובלה קטנה ואיך היא תסייע לכם

כולנו מכירים את חברות ההובלה שמגיעות עם משאית ומספר מובילים חסונים ואין ספק שכדי להעביר דירה או משרד, זה בדיוק מה שצריך ופחות מכך עשוי להוביל לעבודה ממושכת ולעוגמת נפש אבל בינינו, מה אתם צריכים את כל הלוגיסטיקה הזאת כשבסך הכל רציתם להעביר ספסל או ארון..?

אתם לא צריכים משאית ענקית ולא יותר ממוביל אחד או שניים לכל היותר. מדובר בשירות יקר שאין בו צורך ובמקומו, ניתן פשוט להזמין הובלה קטנה.

הובלות קטנות מתייחסות להעברה של פריט בודד או מספר פריטים ואם להיות מדויקים, מדובר בשירות ההובלה הנפוץ בישראל – הרבה לפני העברת דירה או משרד.

חשבו על כך לרגע אחד – רכשתם רהיט, חדר שינה או מוצר חשמלי גדול? אתם צריכים הובלה קטנה. קיבלתם במתנה או קניתם פריט משומש באחד מפלטפורמות היד 2 באינטרנט? יכול מאוד להיות שתזדקקו לשירותי הובלות קטנות כדי להעביר אותו לביתכם.

ההבדל בין הובלה קטנה לרגילה לא מסתכם רק בסוג הפריט והכמות אלא גם במחיר של ההובלה והאופן שבו מבצעים אותה.

לדוגמה, כדי להעביר שולחנות או ספסלים לבית כנסת, אתם יכולים להסתפק במוביל אחד או שניים עם טנדר. ההובלה תהיה אותה הובלה אך בדרך כלל המחיר יהיה הרבה יותר זול וההפרש עשוי להגיע למאות שקלים ואפילו יותר.

הסיבה לכך היא שההוצאות של מוביל יחיד עם טנדר זולות באופן משמעותי מחברת הובלה גדולה. אם זה לא מספיק, תשלום הטיפ למוביל אחד הוא הרבה יותר זול מתשלום ל-4 מובילים.

כיצד תמצאו מוביל להובלה קטנה?

יש הרבה מאוד מובילים ומרביתם מבצעים הובלות קטנות אך לא רק – מה שעשוי לייקר את המחיר לאור ההבדלים בהיערכות שהסברנו.

לכן, חשוב להתמקד במובילים שכל תכליתם והיערכותם הן ביצוע של הובלה קטנה – משמע רכב מסחרי קטן ומוביל אחד או שניים לכל היותר. התמקדות במוביל הנכון יכולה לחסוך לעתים סכומי כסף משמעותיים למדי.

זה המקום שבו נכנס האתר 'בקטנה' לתמונה. על ידי ריכוז של מובילים להובלה קטנה באזור המגורים שלכם ופלטפורמה שעוזרת לכם להשוות מחירים, אתם יכולים בתוך דקות להשוות הצעות מחיר אמיתיות של מובילים מתאימים בקרבת מקום, לבחור בהצעה הכי משתלמת ולהזמין את אותה הובלה בתוך דקות ובמחיר זול יותר.

הכותב הוא ארז מאתר 'בקטנה'


להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע