chiddush logo

האם עדיף חופשה במלון או צימר בצפון?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 6/11/2019

מתי יצאתם לאחרונה לחופשה, או שאתם מאלה שמכורים לעבודה? אם כן, חשוב שתדעו יש המון סיבות בגינן רצוי לתכנן חופשה לפחות פעם בשנה, אך החשובות ביותר הן:  

-          חופשה, בין אם בצימר בצפון או בבית מלון, מפחיתה לחצים

-          זמן חופשה משפר את היכולת שלכם להתרכז

-          חופשה מסייעת לכם לחוש סיפוק רב יותר מהעבודה

-          חופשה מאפשרת לכם להתחבר מחדש לבת הזוג או למשפחה

-          חופשה משפרת את הבריאות הכללית ואת הרווחה שלכם

כעת כשהשתכנעתם שחופשה תעשה לכם רק טוב, עליכם להחליט אם לבחור במלון או בצימר יוקרתי בצפון. מה עדיף?

-          רוצים באמת מפלט ייחודי? צימר, יותר מבית מלון, מעניק לכם יותר מסתם חדר עם נוף. הצימר מעניק לכם גישה לעולם של הזדמנויות ייחודיות. האם חלמתם פעם להתארח בבית אבן ישן בתוך בוסתן קסום? אם כן, הגיע הזמן להפסיק לחלום ולהתחיל לעשות מעשה ולהזמין לעצמכם מקום באחד מאותם צימרים בצפון לזוגות. חופשה של פעם בחיים נמצאת שם בלחיצת כפתור.

-          קיימת תחרות רבה בעולם התיירות על הכסף שלכם. לכן זה לא יוצא דופן למצוא צימר המציע טלוויזיה, מטבחי גורמה, מיטות נוחות, מצעי יוקרה ואולי גם שוברים לאטרקציות מקומיות.

-          מבחינת הפרטיות, הצימר מתאים לאנשים שאוהבים להיות לבד בשטח משלהם. בחדרי מלון ההמולה רבה יותר, רעשי המעלית, העוברים במסדרון, והאורחים בחדר הסמוך, לא מעניקים תחושה של פרטיות.

-          החופשה אמורה לספק גם את צרכי הילדים שלכם. רוב בתי המלון פשוט לא מיועדים למשפחות או לקבוצה של חברים המטיילת יחד. בין ההוצאות על אכילה בחוץ, להזמנת שני חדרים או יותר כדי להכיל את כולם, התקציב שלכם הולך ומתרוקן לפני שבכלל התחלתם את החופשה. למרבה המזל, קל להזמין צימר שיכול לספק את הצרכים של קבוצה קטנה או משפחה עם ילדים. צימרים אלה מציעים מספר מיטות, חדרי רחצה ומסכי טלוויזיה. תוכלו לחסוך די הרבה כסף, ולו רק בגלל שתוכלו להכין חלק מהארוחות במטבח הצימר, במקום לעבור ממסעדה למסעדה.

-          צימר מציע לכם כמעט את כל הנוחות של הבית. הצימר הוא בדיוק זה, בית כייפי. בדרך כלל הוא כולל את כל הדברים שאתם מצפים למצוא בבית. מטבחון עם כלי אוכל ומכשירי חשמל, לפעמים גם בריכת שחיה או ג׳קוזי פרטי, מתקני כביסה ועוד. שירותים שכאלה יכולים להפוך את השהייה שלכם בצימר להרבה יותר נוחה, במיוחד אם אתם מתכננים לצאת לטיול עם בני המשפחה או לחופשה שהיא ארוכה יותר משלושה לילות.

-          אין חיובים נסתרים כשאתם נופשים בצימר. שלא כמו בבית המלון, בצימר אתם מתמודדים ישירות עם בעל הבית. זה אומר שאתם יודעים בדיוק מה כוללת החופשה שלכם בצימר, וכמה בדיוק זה יעלה לכם. אין הפתעות עבור אינטרנט, חניה, מגבות לבריכה, מים בבקבוקים וכו׳.

-          חיות מחמד יתקבלו בברכה. יש צימרים רבים שהם ידידותיים לחיות מחמד. אמנם יש גם בתי מלון שמאפשרים לארח את בן המשפחה עם ארבע רגליים, אך זו יכולה להיות משימה כמעט בלתי אפשרית למצוא אחד כזה. יתר על כן, בדרך כלל חדרים המאשרים שהייה של חיות מחמד בבתי מלון עולים יותר ונמצאים בחלקים הפחות אטרקטיביים במבנה של המלון. בחלק מהמקרים, החדרים עצמם אינם מטופחים ויוקרתיים כמו שאר המתחם.

-          כשאתם שוהים בבית מלון אין לכם ברירה אלא להתאים את עצמכם ללוח הזמנים שלו, לארוחות, למשק הבית, למתקני הכושר וכו׳. לא כך כשאתם מבלים חופשה בצימר. כאן אתם יכולים לצאת מהמיטה מתי שבא לכם. להיכנס לבריכה לשחייה לילית או להשתמש בהליכון שמציע לכם הצימר בכול פעם שמתחשק לכם לעשות זאת. תאכלו ליהנות מארוחת בוקר כפרית כשזה מתאים לכם ולא תהיו כבולים ללוח זמנים חיצוני.

כעת, כשהיתרונות ברורים לכם, ברור שיציאה לחופשה היא דבר טוב מאוד לבריאות הנפשית שלכם. היא מציבה אתכם במסגרת אחרת, לא מוכרת המציעה לכם שינוי אווירה, שינוי נוף ואפילו שינוי האוויר אותו אתם נושמים. היא גם מוציאה אתכם מדפוסי ההתנהגות הסטנדרטיים שלנו, ומעניקה לכם זמן איכות עם המשפחה שלכם.

יציאה לחופשה במקום שונה לחלוטין מהבית, הכוללת, טיול מיוחד באגמון החולה, או רפטינג הרפתקני בירדן, תמלא אתכם באנרגיות חדשות. המשמעות היא שתחזרו הביתה עם רמות אנרגיה גבוהות יותר, ועם מרץ מחודש לחזור לשגרה המבורכת. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע