chiddush logo

איך לבחור טבעת אירוסין באינטרנט?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 6/11/2019

מזל טוב! קיבלת את אחת ההחלטות החשובות בחייך: לשאול אותה ׳התינשאי לי?׳. עכשיו הגיע הזמן להחלטה נוספת – איך לבחור את טבעת האירוסין. אם, כמו רבים אחרים, החלטת לקנות באינטרנט, זהו מהלך חכם שיאפשר לך לחסוך כסף ולחסוך לחצים רבים.

הנה מידע שיעזור לך לתכנן את צעדיך בתבונה כשאתה עומד לרכוש טבעת יהלום, ולוודא שאתה בוחר את הבחירה המושלמת כשאתה קונה באינטרנט.

לקבוע את התקציב

לפני שתצא להרפתקה שכרוכה בקניית תכשיטי זהב, קבע לעצמך את גבולות התקציב. בחנות תכשיטים פיזית אנשים מוציאים אלפי שקלים על טבעת אירוסין. אז קודם כל אתה לא נמצא שם, וטוב שכך. שנית, התנאים הפיננסיים שונים מאדם לאדם. אולי, למשל, אתה ובת זוגך מבקשים לקנות בית זמן קצר לאחר שתתחתנו. ולא מצופה ממך להתעלם מזה, רק בגלל שמקובל להוציא סכום גבוה עבור טבעות אירוסין.

אם יש לך מושג איזו טבעת היא תרצה מבחינת גודל, צורה וסגנון, תוכל להתחיל את המחקר שלך בנתונים אלה. או שתחליט איזה סכום כסף יהיה לך נוח להוציא. שקול את ההוצאות היומיות שלך ואת היעדים לטווח ארוך כדי להבין כמה תוכל להוציא מבלי לחרוג יותר מדי מהתקציב.

בסופו של דבר אתה אמור לקנות טבעת אירוסין במחיר נוח. סכום כסף שלא יגרום לחור ענק בכיס.

איך בוחרים את טבעת האירוסין?

יותר ויותר זוגות בוחרים היום לקנות את הטבעת יחד, ונהנים לגלוש באתרים המקוונים כדי למצוא את הטבעת המושלמת.

אם אתה בכול זאת עומד להתמודד עם המשימה לבדך, הנה כמה טיפים שיעזרו לך לקנות טבעת אירוסין יפה ומתאימה לבת הזוג שלך.

-          איך מתחילים? להכיר את דירוג היהלומים

כדי לקבל החלטה מושכלת ולקנות טבעת אירוסין משובצת באבן יפה, אתה אמור להבין, ולו במקצת, על דירוג היהלומים המתייחס ל-4 פרמטרים: משקל, צבע, ניקיון וחיתוך. ייתכן שתצטרך להתפשר על דירוג היהלום שתבחר, בגלל מגבלות תקציביות, אבל זה לא אומר שלא תוכל להשיג יהלום משגע.

מקום טוב להתחיל בו הוא למצוא אתר מקוון שבו ברור לחלוטין מהיכן מגיעים היהלומים ותעודות האישור, אתר שגם יספק לך דוח דירוג, לבדיקתך. ברגע שאתה מבין את 4 המרכיבים המשפיעים על דירוג היהלומים מבחינת המראה והברק, דוחות אלה הם מקור נהדר למידע.

למרות החשיבות של ארבעת הפרמטרים, החיתוך הוא שיקבע יותר מכול את הדרך בה היהלום יפיץ סביבו את האור. במילים אחרות, החיתוך הוא המשפיע ביותר על אופן הנצנוץ של האבן. וכשאתה חושב על טבעת יהלום, זה כנראה הדבר הראשון שעליך לקחת בחשבון.

-          להבין את הסגנון שלה

איך מחליטים איזו טבעת תתאים לה באופן מושלם? למד את הסגנון שלה:

o       נסה להתבונן במה שהיא לובשת באופן קבוע

o       מה היא לובשת כבגד ערב

o       איך נראים התכשיטים שלה

אם היא אוהבת מתכת בצבע מסוים כמו ורוד, זהב או צהוב, תוכל לבחור טבעת בגוון האהוב עליה. ואם היא אוהבת עיצובים בסגנון וינטג׳ משנות ה-50, נסה למצוא טבעת בסגנון זה.

השתמש ברמזים ובעצות של חברות ובנות משפחה שלה כדי להבטיח שאתה מבין את הסגנון שלה. אומרים שהאימא והאחות הן בדרך כלל אלה שיוכלו להמליץ לך על הטבעת שתהיה מושלמת עבורה.

-          להשוות סגנונות

גלישה באתרי אינטרנט ודפדוף בקטלוגים, יכולים לעזור. אבל המכשול הגדול בעת רכישת טבעת אירוסין בחנות מקוונת, יכול להיות המדידה. לפעמים, מומלץ לשוטט קצת בחנויות פיזיות כדי להתרשם ולראות את ההיצע במו עיניך, בעיקר אם החלטתם לרכוש את טבעת האירוסין יחדיו. בחנות היא תוכל למדוד ולראות מה מתאים לה ומה היא מעדיפה.

בקניית טבעת אירוסין באופן מקוון מומלץ לבחור בסגנונות שנחשבים לנצחיים. המפתח להצלחה מתחיל בקביעת האלמנטים הסגנוניים האהובים עליה ביותר, לפעמים זה יהלום אחד, ולפעמים שיבוץ של כמה יהלומים קטנים.

-          לבחור את הטבעת

ברגע שאתה מרגיש בנוח מבחינת האתר המקוון שבחרת, זה הזמן לבחור את הטבעת. אם אתה זקוק לעזרה בצמצום האפשרויות, אל תהסס לבקש עצה. לא קל להעריך את היהלום במבט חטוף, כך שהעברת תעודה המאשרת את דירוג היהלום היא דרך נהדרת שתגרום לך תחושה של בטחון בטבעת הנוצצת שבחרת.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע