chiddush logo

כללות ענייני משיח, מקדש, גאולה ותורה שלעתיד:

נכתב על ידי טל סייג, 16/8/2019

כללות ענייני משיח בית מקדש גאולה ותורה שלעתיד:

 

 

רוח משיח המנחה את העולם רמוזה ב"ורוח אלוקים מרחפת על פני המים" ובאמת אקש"ק (אדם קדמון שבכול קדומים), - הוא זה שמרחיף את המשיח על המים זהו אור אין סוף וזו היא מידתו הגלותית של המשיח בלבד שלאורך הגלות מדריך ברוחו את העולם.

 

מידה גבוהה לכך שקודמת וקודמת לכך במעלה נקראת "משיח צדקנו" גימטרייה 608 כפול 2 התיבות 1216 גימטרייה בראשית ברא אלוקים עם האותיות 1202+14=1216 ועל ידיה משום שקדמה אף לאת השמיים ואת הארץ משכלל בסוף על פני הארץ את המקדש המשוכלל מן השמיים על ידי עניין הנקרא בשירת הים מקדש השם כוננו ידיך שעל ידי חבורת 18000 המסתכלים באספקלריה הלא מאירה הם הבינוניים מפעילים הנקיטת מטה לידי השם יתברך לבנות את המשוכלל מן השמיים פה על הארץ במקומו המיועד לו בחלקת בנימין.

 

מידה גבוהה אף יותר מכך למשיח שקודמת וקודמת במעלה אף לזאת שיודע סוד המכפלה 3 האבות ונמצא ביסוד שהוא העניין שבעצם נמצא תשיעי לספירות הרי 3,9 שהם כללות העניין של המספרים הראשוניים ה3,9 שהם 5,23 שהראשוניים ה5,23 הם 11,83 ו11*83=913 גימטרייה בראשית המילה הראשונה בתורה שקודמת להכול וקודמת להכול במעלה.

 

ועל ידי 5*23* 6 אותיות בראשית העולה 690 שהוא בעצם 5 * מנחם = 138 מביא את הגאולה כי משיח מנחם שמו ומנחם סופית על כול עניין הגלות.

 

ולבסוף מתוך 3,9 מקבל משיח תורה שלעתיד שעליה נאמר תורה מאיתי תצא ששייכת בברכת האבות שבראש השנה בתפלת שחרית מתוך הבמופלא ממך אל תדרוש תחקור ותשאל שרמוז בקוץ האחורי של בראשית של ה"ב" הרבתית ההתחלתי של בראשית שרומז על מה שקדם וקדם במעלה לכול התורה המצויה בידינו כיום בגלות בימי העולם הזה.

 

וכך הוא עניינו כסדר הדברים המסודר כסדרם, - שבגלות מדריך ברוחו את העולם ואח"כ בונה משוכלל מן השמים ואח"כ מביא הגאולה ואח"כ מגלה תורה שלעתיד בסוד הקדום ביותר שלו.

    

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע