chiddush logo

לא תשכב

נכתב על ידי טל סייג, 12/11/2018

סנהדרין דף נ"ד עמוד ב': "אזהרה לנשכב מניין? תלמוד לומר לא יהיה קדש מבני ישראל ואומר וגם קדש היה בארץ עשו ככל התועבת הגוים אשר הוריש וגומר. דברי רבי ישמעאל, רבי עקיבא אומר: אינו צריך, הרי הוא אומר ואת זכר לא תשכב משכבי אשה, קרי ביה לא תשכב".

 

ראה שיש חומרה גדולה ויתרה בלהיות נשכב מאשר שוכב  כי קליפי קיני קינזי וקדמוני קליפי חב"ד קליפי מוחין בשחר ימים כזה של הבני אדם עוד מאוד לא מבוררים וזה עניין של טבעים של המוחין שלנו וכשאדם הופך לנשכב הוא אחרי זה מתאווה להשאר במעגל הזכור ולהתנתק ממעגל הפרייה ורביה התקין ולהפוך למיועד אך ורק לענייני זכור ולהשאר עד פטירתו מן העולם ערירי לא נשוי ולא לקיים מצוות פריה ורביה ולהיות אבא בעל אברך לילדים וילדות עם אישה ובית וחיים מסודרים אלה הומו קוקסינל מתרומם ולהטבי.

 

וזה במיוחד בילדות בנעורים ובתחילת הבחרות שהנפש רגישה למאורעות כאלו וקליפי חב"ד של המוח קליפי קיני קינזי וקדמוני לא הבשילו עדיין כלל וכלל אלה כפי שתצפתו המדענים את התפתחות המוח המוח מגיע לבשלותו הסופית רק בגיל 25.

 

ולכן חמורה מאוד בנושא הזה בעיקר הפדופיליה שהיא הורסת את הילד הנער והעלם ומנתקת את כול עתידו מחיים תקינים ומסודרים וזו דרשת רבי עקיבה ולכן חשובה להסמיך את ההזהרה לנשכב עוד על דיברי חומש בתורת כוהנים ולא רק מדקדוקי סופרים בנ"ך כרבי ישמעאל.


להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע