chiddush logo

מזכרות לאירועים דתיים - הטרנד החדש

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 17/6/2018

 הרבה מילים נשפכו על הטרנד של מזכרות לאירועים. רבות דובר על מזכרות כמו: ברכונים לחתונה, זמירונים, מטפחות, ועוד. אולם, הגיע הזמן לשלב בין המזכרות המוכרות לנו, לבין הטרנד החדש של יצירת לוגו ומותג לאירוע.

כיצד ממתגים אירוע?

תוכנות האיור הגרפיות, פתחו בפנינו עולם חדש: יצירת מיתוג לאירוע. בני המשפחה, משלמים לגרפיקאי, שמכין לוגו לאירוע. הלוגו מורכב מכיתוב ואיור. מיתוג האירוע, יופיע במזכרות ובגימיקים השונים המחולקים באירוע. הלוגו לאירוע, יורכב בדרך כלל מ3 גוונים. גוונים אלו, יהיו גווני העיצוב השולטים באירוע.

אילו מזכרות ממותגות יחולקו באירוע?

באירועים רבים, שולט הטרנד של חלוקת מזכרות ממותגות. אין כללים אחידים, ומגוון המזכרות הממותגות, רחב מאוד. יש שוקולדים ממותגים, יש בקבוקי מים קטנים ממותגים, צנצנות סוכריות, קופסאות, ועוד. בכל מוצרי המיתוג הללו, תופיע התווית עם המיתוג של האירוע.

האם תם עידן המזכרות הישנות?

כלל וכלל לא! אין תחליף למזכרות שיש באירועים דתיים. עדיין, הקהל יישב ליד השולחן, ויצטרך ברכון. עדיין יש צורך בחלוקת כיפות באירועים כמו חתונות, וטקס עלייה לתורה והנחת תפילין. באירועים הנערכים בכותל המערבי, מתאים מאוד לחלק מטפחות לנשים כמזכרת. באירועים רבים יש צורך במזכרות כמו סידורים, ותפילת הדרך מעוצבת לאורחים.

האם ניתן לשלב בין 2 הטרנדים- ואיך?

הצגנו במאמר 2 סוגי טרנדים של מזכרות לאירועים. לכל טרנד, יש את הסגנון הייחודי לו. אבל, למעשה, אין סתירה בין 2 הטרנדים. אפשר בהחלט, לשלב באירוע אחד בין 2 הטרנדים. אפשר באירוע משפחתי דתי, ליצור מיתוג לאירוע, ובמקביל, להמשיך לחלק את המזכרות המסורתיות.

עולם מכונות הדפוס המשוכללות, מאפשר לנו להדפיס כל גרפיקה, על כל חומר. לכן, ניתן להדפיס את הלוגו הממותג שהזמנו לאירוע, גם על מזכרות מחומרים שונים ומגוונים.

על אילו סוגי מזכרות לאירועים דתיים ניתן להדפיס מיתוג?

התשובה היא- על כל סוגי המזכרות! אפשר להדפיס את המיתוג על מטפחות בד, כיפות, ברכונים, תפילת הדרך ועוד. כך, שניתן גם לרשום הקדשה, וגם לשלב את מיתוג האירוע.

שילוב של חלוקת מזכרות לאירועים דתיים, עם גווני עיצוב האירוע:

גם כאשר אתם בוחרים להדפיס מיתוג של האירוע על מזכרות כמו: ברכת הדרך, סידורים, ברכונים ומטפחות, אתם יכולים להתאים את המזכרות בעלות האופי הדתי, לגוון של האירוע.

מומלץ להשתמש בצבע רקע לבן: כאשר אתם רוצים לחלק מזכרות לאירוע דתי, אך רוצים שצבע המזכרות יתאים לגוונים בהם אתם מעצבים את האירוע, מומלץ שתבחרו במזכרות בעלי רקע לבן. למשל: כיפות לבנות, מטפחות לבנות, סידורים עם כריכה לבנה, ועוד. על הצבע הלבן, ניתן להדפיס כל לוגו בכל צבע.

אם אתם רוצים לשלב צבע נוסף, בחרו בגוון המתאים לגווני האירוע. למשל: אם האירוע מעוצב בגווני לבן- ירוק- תכלת, בחרו בברכון אשר גווני הכריכה הם גם לבן- ירוק- תכלת. אם בגווני האירוע יש גוון כחול חזק, אתם יכולים לחלק כיפות כחולות. השתדלו לשמור על יצירתיות בבחירת הגוונים של המזכרות, ובהתאמה לשאר גווני האירוע.  

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע