chiddush logo

3 טיפים חשובים לבחירת חדר בריחה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 20/3/2018

 נמאס לכם לשמוע את כולם מדברים על זה, חולקים חוויות או מתכננים את ההרפתקה הבאה שלכם. עכשיו, כשאתם מבינים שאתם לא יכולים (או לרוצים) להתחמק מזה, אתם מוכנים לתת לזה צ'אנס ולגלות איך הפכו אותם חדרי בריחה לאטרקציה מבוקשת כל כך. אז רגע לפני שאתם בוחרים וננעלים מאחורי הדלת הסגורה, הנה שלושה טיפים ממש חשובים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון.

 

1 – בחרו חדר בדרגת קושי מתאימה

מאחר ואתם לא ממש בקיאים בעולם הזה שנקרא אסקייפ רום, בהחלט כדאי להתחיל מחדר קצת פחות מורכב. באופן כללי כל חדר ייראה לכם קצת מסובך בפעם הראשונה, וכשתינעלו בחלל המעוצב והמרהיב הזה עם כתבי חידה משונים וקודים שתצטרכו לנסות לפענח, זה עשוי להלחיץ. מצד שני, אם תבחרו מראש חדר בריחה בדרגת קושי שמתאימה גם למתחילים, יהיה לכם נוח יותר להיכנס לעניינים. אם אתם לא בטוחים, אפשר תמיד לשאול את מי שמנהל את החדר או להתייעץ עם חברים שעברו את החוויה.

 

2 – בחרו חדר במיקום נוח

אם אתם גרים באזור ראשון לציון בהחלט מומלץ לחפש חדר בריחה בראשון לציון – ולא חדר בנתניה או בבאר שבע. אולי תתפלאו לשמוע אבל גם אם עבורכם זו התנסות ראשונה, חדרי הבריחה כל כך פופולריים עד שהם נמצאים בכל עיר גדולה בישראל, וגם בערים קצת יותר קטנות. המשמעות היא שיש לכם מבחר רב, ולכן סינון גיאוגרפי הוא מתבקש והגיוני מאוד.

 

3 – בחרו חברים נכונים

החברים שלכם נפלאים ואין על כך ספק, אבל לא כל מי שכיף לכם לבלות איתו בערב בבר או בסוף השבוע על שפת הבריכה, הוא גם שיתאים לכם בחדר הבריחה. בפעם הראשונה שלכם שם יש לבחירת השותפים שלכם משמעות רבה עוד יותר. אם יש לכם חבר טוב שכבר התנסה באטרקציה הזו בעבר ואתם סומכים עליו ועל העבודה המשותפת לצדו, הוא בהחלט שותף אידאלי לדרך. זו נקודה חשובה משום שאתם זקוקים לאדם סבלני כדי להכיל את חוסר הניסיון שלכם, וגם למישהו שנעים לעבוד איתו, להציע רעיונות מופרכים ולהקשיב לרעיונות היצירתיים שלו.

 

טיפ בונוס – פשוט תיהנו

הטיפ החשוב ביותר הוא ליהנות, וכמה שיותר. אל תילחצו, אל תחששו אם אתם טועים או מעלים רעיונות שנשללים על הסף. חדר הבריחה הוא הזדמנות טובה ללמוד כמה טריקים חדשים, לחשוב מחוץ לקופסה, להפגין יצירתיות ולעבוד עם החברים הטובים או הקולגות מהמשרד. אתם יכולים רק ליהנות.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע