chiddush logo

לנקות את הדירה בזמן שאתם שותים קפה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 14/1/2018

זה נשמע לכם קצת מוזר אבל אם נודה באמת, זה גם די מסקרן. הרי רובנו רוצים ליהנות מדירה נקייה ומסודרת, אבל לרובנו אין את הזמן הדרוש כדי לנקות ולסדר בעצמנו. הכביסה נערמת, האבק מצטבר ומישהו יצטרך להחליף את המצעים מתישהו בקרוב. אז איך תעשו את זה בלי לפנות כמה שעות מדי שבוע, בלי לוותר על הקפה וגם בלי לצאת מוקדם מהעבודה לטובת מטלה לא-ממש-מהנה?

 

מזמינים גורם מקצועי

בזמן שאתם במשרד, עמלים על פרויקטים, ניירת וכמה פגישות חשובות שאי אפשר בלעדיהן, מישהו צריך לדאוג לניקיון הבית. מאחר ולכל אחד עיסוקים משלו, וגם הילדים עסוקים בשיעורי בית או בהכנות לקראת המבחנים, אתם מנסים למצוא פתרון קצת יותר יצירתי. אז הבשורה הטובה היא שיש היום חברות המציעות שירות ניקיון דירות והן מספקות לכם את המענה המושלם. מנקה מיומן יגיע אליכם הביתה (או למשרד) בזמן הנוח ביותר עבורכם. הוא יעשה את כל מה שצריך כדי שתהיה לכם דירה נעימה ונקייה, והוא גם ימשיך ללוות אתכם בהמשך. אם הוא ייצא לחופשה או יתעורר מתישהו עם שפעת (כי גם לו מותר), יהיה מי שידאג לכם לתחליף. בקיצור, ניקיון בתים לא היה מעולם פשוט יותר.

 

מנקה פרטי האם כדאי?

דרך נוספת היא להזמין מנקה פרטי, ויש לשיטה המסורתית הזו ביקוש גם היום. אין ספק שיש יתרונות לאדם שעובד איתכם מקרוב, מכיר אתכם היטב ויודע איך אתם אוהבים את הניקיון שלכם. מצד שני, מנקה פרטי גם אם עלות העסקתו נמוכה יחסית עדיין יעלה לכם קצת יותר. רק תחשבו את עלויות המעסיק, את החופשה בתשלום ואת הביטוח הלאומי שתשלמו עבורו, ותגלו שהוא לא זול כמו שחשבתם. בנוסף כדאי לתכנן מראש מה יקרה כשהוא ייצא לחופשה בקיץ או יידבק כמו כולנו במחלות החורף הטורדניות. יכול מאוד להיות שתצטרכו להפגין יצירתיות ולחפש מנקה אחר בזמן הזה. לחלופין תצטרכו להפשיל שרוולים ולהתחיל לקרצף לבד.

 

עשה זאת בעצמך

אם נחזור לרגע לחלופה המקורית, זו שלא תעלה לכם שום דבר, תגלו שהיא דווקא עולה לכם קצת יותר ממה שנדמה לכם. אז נכון, ניקיון עצמאי של הדירה שלכם יחסוך את עלות המנקה או חברת הניקיון. מצד שני, על מה אתם נאלצים לוותר כדי לטאטא, לשאוב, לנקות, לסדר, לכבס ולקפל? אם אתם מוותרים על עבודה אתם כנראה מוותרים על הכנסה פוטנציאלית (הפסד כלכלי). אם הניקיון מתבצע במקום זמן איכות עם המשפחה אין ספק שזהו הפסד גדול כשלעצמו, ואם אתם עייפים אחרי שבוע עמוס בעבודה, ממש אין סיבה להשקיע את הרגעים הפנויים שלכם במשימה שתגבה מכם שעות ארוכות של עבודה ומאמץ. ניקיון מקצועי פשוט יחסוך לכם זמן ואנרגיות, ובמקרים רבים גם כסף. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע