chiddush logo

כך תמצאו טיסות משתלמות לארה"ב

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 25/10/2023

 טיסות זולות בעולם לדתיים

כשהאדם הדתי רוצה לצאת לטיול, הוא חייב לוודא שהטיול לא יתנגש עם אורח החיים שלו. זה אומר טיול שלא יפגע בשמירת השבת וכן שהוא יוכל לקבל בכל מקום אליו יגיע אוכל כשר.

אז נכון שבמקרים רבים הפרמטר הזה של אוכל כשר עשוי להשפיע באופן דרמטי על העלויות. כי אחרי הכול מדובר בנישה ספציפית בה יש כאלה שמנצלים אותה להעלאת מחירים.

אז זה בדיוק מה שאנחנו מציעים. טיסות זולות גם לדתיים כשזה כולל אוכל מעולה ואיכותי שעונה על כל דרישות הכשרות כאשר כל זה בלי להפקיע מחירים.

כי גם לכם מגיע! כך תוכלו ליהנות מטיול מושלם עם אוכל מדהים במחירים הכי משתלמים!


ארצות הברית זהו יעד חלומי עבור מטיילים רבים ולא בכדי. ארצות הברית מציעה מגוון אטרקציות וחוויות. עם זאת, מחירי הטיסות מהווים לא פעם מחסום בין החלום להגשמתו. במאמר זה, נבדוק אסטרטגיות שונות שיעזרו לכם להגשים את החלום האמריקאי מבלי לפשוט רגל.

גמישות בתאריכי נסיעה

גמישות בזמן מהווה מפתח בחיפוש אחר טיסות זולות לארה"ב. המחירים יהינם תנודתיים מאוד והם נוטים להשתנות באופן משמעותי בהתאם לזמן בשנה, ליום בשבוע, ואפילו לשעה ביום בו תבחרו לטוס. כדאי תמיד לבחור בתקופות בהם הביקוש נמוך יותר וכך ליהנות מתעריפים נוחים יותר.

לא חייבים לטוס בטיסה ישירה!

אז נכון שברוב המקרים אנשים מעדיפים טיסה ישירה שתביא אותם למחוז חפצם ללא עיכובים בדרך. עם זאת כדאי לזכור כי בחירה בטיסות הכוללות תחנות ביניים וטיסות המשך במקום בטיסות ישירות עשוי להוביל להוזלה משמעותית ששווה לחשוב עליה ולקחת בחשבון. אמנם עצירות ביניים מאריכות את זמן הנסיעה, אך אפשר להתייחס לזה כשדרוג של הטיול כאר כך יש לכם למעשה את ההזדמנות לבקר במקומות נוספים.

היערכות מראש

אז לא תמיד זה אפשרי וגם לא לכולם זה מתאים אבל חשוב לדעת, ככל שתיערכו מוקדם יותר ותזמינו את הטיסה, כך המחירים שתשלמו יהיו נמוכים יותר. רוב רובן של חברות התעופה מציעות חודשים ארוכים עד שנה ויותר את האפשרות להזמין טיסות. ככל שמועד הטיסה מתקרב, המחירים עולים בהתמדה. ברגע שאתם משריינים לעצמכם כרטיס טיסה מראש, המחיר שאתם משלמים זולים משמעותית מאלו החולקים אתכם את הטיסה ורכשו רגע לפני ההמראה את כרטיס הטיסה שלהם.

השוואת מחירים לטיסות לארה"ב

כל חברות התעופה מציעות טיסות לארצות הברית וטווח המחירים אינו אחיד. יש בהחלט מקום להשוות מחירים בין חברות התעופה השונות ופשוט לבחור את הטיסה במחיר שהכי מתאים לכיס שלכם.

אפשר לעקוב לאורך זמן אחר דילים של החברות השונות כמו גם מבצעים שונים מה שלמעשה יפתח בפניכם את האפשרות לבחור את החופשה הכי נכונה לכם ברגע הנכון.

בחירה מתוך מגוון דילים לטיסות לארצות הברית מניבה את הבחירה הכי משתלמת בסופו של דבר.

שדה תעופה חילופי

כמו שכולנו יודעים, בישראל יש את נתב"ג שהוא שדה התעופה המרכזי אך יש גם את שדות התעופה הקטנים יותר שגם המחירים שלהם הינם נוחים הרבה יותר. על כן, כשאתם מחפשים טיסות לארה"ב, כדאי בהחלט לחשוב על שדות תעופה חלופיים במקום השדות המרכזיים. בערים גדולות כמו ניו יורק, לוס אנג'לס ושיקגו יש מספר שדות תעופה, וטיסה לשדה תעופה פחות עמוס תוביל לרוב לחסכון משמעותי.

לא חייבים לטוס בתקופות השיא

אם אתם לא חייבים לטוס דווקא בתקופת שיא, כדאי שתבדקו את האפשרות של טיסה בתקופות שפל מבחינת הביקוש לטיסות.

אם תבחרו עונה שהיא לא החופש הגדול או לקראת החגים, המחירים שתשלמו יהיו הרבה יותר אפשריים.

כך גם יש משמעות לשעה ביממה כמו גם היום בשבוע. כדאי להתייחס לכל הנתונים ולבחור את הטיסה הכי משתלמת בהתאם לנסיבות ולהעדפות האישיות שלכם.

לסיכום:

מציאת טיסות זולות לארה"ב מחייבת סבלנות, עבודות בירור וגמישות בתאריכי הנסיעה.

בעזרת שימוש במדיה המקוונת תוכלו לקבל אינדיקציה לגבי מחירים והנחות של טיסות, בחינת טיסות המשך והתראות לגבי ירידת מחירים.

בכל מקרה, הזמנה מראש ובחירה בנסיעות בזמנים מחוץ לזמני שיא, יאפשרו לכם להגשים את החלום האמריקאי בלי להתרושש.

אז בחנו את האפשרויות, וצאו לדרך!

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע