chiddush logo

האם מיץ תפוזים סחוט בריא

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 15/11/2022

אין כמו לפתוח את הבוקר בריא, ולשתות מיץ תפוזים סחוט טרי טרי שיעשיר אתכם בכל האהבה והטוב שבטבע! ממש כמו שנוהגים האמריקאים בכל בוקר, גם אתם יכולים לשפר את רמת החיים שלכם ולשתות מיץ תפוזים סחוט ובריא. מיצי פירות נחשבים לבריאים מאוד בשל העובדה שהם מכילים 100% חומרים טבעיים ללא מגע יד אדם וללא תוספות של סוכר, מים וחומרים משמרים או מלאכותיים אחרים.

כאן דרך פומרנץ מיצים נדאג שתקבלו מיצים סחוטים טבעיים ובריאים עד הבית, כך שכל המשפחה שלכם תהנה מכל הטוב של הטבע!

התכולה המעולה של מיץ ענבים סחוט וטבעי

מיץ תפוזים מוכר וידוע בכל העולם בתור מקור מצוין של ויטמין C , חומצה פולית ואשלגן. מיץ תפוזים הינו מקור מרוכז לוויטמין C, ויטמין מסיס במים המשמש בתור נוגד חמצון חיוני ביותר שממלא תפקיד חשוב ביותר במערכת החיסונית שלנו. ויטמין C תורם גם ליצירה וחיזוק העצמות, משתתף בתהליך של שיקום וריפוי פצעים ובריאות החניכיים.

מיץ תפוזים עשיר בין היתר גם בחומצה פולית, הדרושה לסינתזת DNA ומסייעת בהתפתחות תקנית ובריאה של העובר במיוחד לנשים הרות. צריכה של כמות מספקת של חומצה פולית בזמן היריון יכולה למנוע סיכונים למומים לפני לידה בעמוד שדרה אצל העובר. מיץ תפוזים מהווה מקור מצוין ביותר לאשלגן, מינרל בסיסי וחשוב התורם לוויסות נכון ובריא של לחץ הדם, מונע בריחה של מסת עצם ומסייע בהגנה מפני מחלות לב ושבץ.

כשאתם רוכשים מיצים סחוטים וטבעיים דרך פומרנץ מיצים, אתם למעשה מוודאים כי המשפחה שלכם צורכת את כל הצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרלים – תוך הנאה גמורה של שתיה טעימה במיוחד!

פצצה של בנוגדי חמצון

קיימים נוגדי חמצון בכמות גבוהה למדי במיץ תפוזים טרי סחוט, כמו פלבנואידים, קרוטנואידים וחומצה אסקורבית. הם עוזרים לקידום בריאות באמצעות מניעה וצמצום הנזקים הנגרמים מתהליכי הלוואי של חמצון, שזה בעצם חוסר איזון הקיים בין נוגדי חמצון לבין מולקולות לא יציבות הקרויות "רדיקלים חופשיים". מחקרים רבים בעולם הרפואה מצביעים על כך כי נוגדי חמצון תורמים לחיוניות ושמירה על הבריאות הכללית של האדם. משערים כי הם עוזרים בהגנה מפני מחלות שונות, כגון מחלות לב, התפתחות סרטן ואף סוכרת.

מסייע לבריאות ותפקוד הלב

מחלות לב הן עניין רציני, וממש תופעה חולה בעולם המודרני המערבי. כיום, מחלות לב הן אחד הגורמים הבולטים ביותר בתמותה בקרב מבוגרים במדינות מפותחות. ישנם המון מחקרים שמראים כי שתיית מיץ תפוזים באורח קבע עשויה להפחית כמה מן הגורמים המשפיעים על התפתחות מחלות לב, וזאת באמצעות הורדת לחץ דם גבוה וסילוק הכולסטרול ה"רע", ובכך הלב שומר על תפקוד בריא וחזק. מיץ תפוזים עשוי להעלות את רמות הכולסטרול ה"טוב" HDL ובמקביל להפחית את רמת הכולסטרול ה"רע" LDL.

רוצים להצטרף לחגיגת הבריאות? כאן תוכלו להזמין מיצים טבעיים סחוטים ונהדרים דרך פומרנץ מיצים, הבית של המיצים הטבעיים בישראל! כאן אנו דואגים לסחיטה טבעית ומלאה של מיצים טבעיים – תפוזים, רימונים, תפוחים ועוד. אנו מספקים כדים גדולים של מיצים טבעיים עד בית הלקוח – לפתיחת בוקר בריא יותר!

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע