chiddush logo

מה צריך לעשות עוד לפני 'מודה אני'? | פרשת נח | שנת 'הקהל' תשפ"ג

נכתב על ידי אלעזר כהן, 27/10/2022

 ב"ה, ערב שבת פרשת נח, שנת 'הקהל את העם' - תהא שנת פלאות גדולות.

לפניכם סרטון עם רעיון קצר לפרשת נח לצפיה ולהורדה, ובו נבין מדוע מתחילה הפרשה עם שמו של נח פעמיים דווקא ומה הקשר ההכרחי לשנת הקהל הנוכחית... - צפיה נעימה ומועילה! הרעיון נלקח ועובד משיחת הרבי מליובאוויטש זי"ע בהתוועדות שבת פרשת נח בשנת 'הקהל' ה'תשמ"ח, מצו"ב קובץ ההתוועדות בתרגום ללשון הקודש לתוספת עיון: drive.google.com/file/d/1yOkWbRCuJk_nDMeSs7vzFx40MGk27lL8/view?usp=sharing.
מוקדש לעילוי נשמת חברי היקר - יובל בן (יבלחט"א) מרדכי הי"ד מור יוסף, ולקירוב ביאת משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש, אמן!!
שבת שלום ומבורך!
הרב אלעזר כהן שי',
בשליחות הרבי בחינוך,
חריש - ארץ הקודש.
רק רגע קטן נוסף כי עוד לא סיימנו הפעם... :) כן, באם אתה גר בארץ ישראל ובכלל, התחושה מהסבב שחוזר על עצמו שוב ושוב אמנם לא קלה אך כיהודים מאמינים ברור לנו שמוכרחים אנחנו לצאת בעצמנו ולדאוג שכל אחד מהסביבה שלנו יטרח מעט ויבוא ביום שלישי הקרוב, יום הבחירות, לתת את קולו לרשימה שתשמור בצורה המיטבית ביותר על שלושת השלמויות החשובות תמיד והקריטיות ביותר בימים אלו - וישמרו על כל הנדרש בשמירת תורת ישראל, ארץ ישראל ואחדות עם ישראל בע"ה - ויהי רצון שעוד קודם לכן נזכה לביאת משיח צדקנו - כפתרון האמיתי - אמן!


וגם... לא שוכחים לדאוג שעוד יהודי יניח תפילין ושביתו יאיר בנרות שבת קודש השבוע בע"ה - מתוך שמחה עצומה כמובן!

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע