chiddush logo

השכרת גרילנדות לאירועים - מאירים לכם את העולם

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 24/4/2022

רוצים להפיק אירוע מושלם אבל צריכים לחשוב טוב על גופי תאורה שיהפכו את המקום למושלם? תאורת גופי גרילנדות יכולה להיות הפתרון המושלם עבורכם! גרילנדות הינם גופי תאורה מעוצבים ויפהפיים המחוברים זה לזה באמצעות רצועה ארוכה. ניתן לעצב איתן גינות, אולמות, במות ועוד. הם מהוות פתרון חזותי ויצירתי במיוחד לאירועים שונים, ומעניקים אווירה קסומה, חמימה וכיפית.

זקוקים לשירות השכרת גרילנדות? יש רק מקום אחד בו תוכלו לעשות את זה בצורה הכי טובה שיש – ביט פארטי, הבית של הציוד לאירועים. שם תוכלו להשיג גופי תאורה, מקרנים, ציוד הגברה ועוד! תמצאו אותם ברחוב היסוד 7, תל אביב.

הסוגים הנפוצים ביותר של תאורה לאירועים

התאורה הנפוצה והפופולרית ביותר כוללת שימוש בגופי תאורה של Lekos, PAR, LED ו-Gobos. אבל בין אם עבדתם איתם כבר באירועים אחרים בעבר ובין אם לא, יש עוד המון רעיונות מיוחדים לעיצוב התאורה לאירועים שלכם, בהם תוכלו להשתמש ולתבל את העניינים.

בכל מקרה, גרילנדות מהוות את מסמר הערב בכל מה שנוגע לשילוב של תאורה ועיצוב. הן מעניקות לאירוע תחושה כפרית, יוקרתית ואלגנטית.

מחפשים פתרונות תאורה מושלמים לאירוע שלכם? beatparty זה המקום. רחוב היסוד 7, תל אביב

טיפים לתאורת אירועים בחוץ בצורה מוצלחת

אירועי חוץ משאירים את התאורה שלכם חשופה לפגעי מזג האוויר ולרוב דורשים חשיבה מחוץ לקופסה במונחים של מקורות חשמל והגנה מפני נזקים אפשריים. במידה ואתם עושים את האירוע בחורף, תשומת הלב שלכם לנושא זה עולה שבעתיים. תאורה המופעלת באמצעות סוללה ואנרגיה סולארית הינם האופציה הכי כדאית למקרים אלו, במיוחד אם אתם יודעים שביום האירוע שלכם מתחת כיפת השמש יש סיכוי לגשם ורוחות. בכל מקרה, וודאו שיש לכם סוללות נוספות בהישג יד למקרה הצורך. כמו כן, בדקו את האורות הסולאריים שלכם מבעוד מועד בכדי לראות עד כמה הם אכן בהירים ומאירים, במידה ואתם משתמשים בהם באזורים חשוכים ומאתגרים להארה כמו כניסות.

הצטיידו בנרות LED לשעות הלילה המאוחרות. אתם יכולים למקם אותן בכל מקום שתרצו, בין נרות שעווה רגילים או נורות גדולות אחרות בכל רחבי החלל של האירוע שלכם, ובכך להוסיף אפקט ויזואלי ססגוני ומעניין.

בעת הזמנת השכרת תאורה לאירועים בחללים פתוחים, קרי בחוץ, הקפידו לשאול בנוגע למקורות החשמל של מוצרי התאורה, האם תצטרכו לשכור גם גנרטור לאירוע, ומה האפשרויות שיהיו לכם להארקת כל אורות התלויים.

מחפשים גרילנדות להשכרה בתל אביב? בואו אל רחוב היסוד 7, תל אביב ותמצאו את מה שאתם מחפשים!

כמה טיפים לתאורת אירוע מקורה

למרות הפופולריות של אירועים הנעשים תחת כיפת השמיים, לפעמים תרצו ו/או תצטרכו לעשות את כל הכיף בחלל סגור. לגבי התאורה - אין ממש מגבלות עם תאורה פנימית מבחינת הפרעות או נזקים אפשריים של מזג האוויר (למעט קצר חשמלי) אז אתם יכולים להיות יצירתיים ככל שהמרחב והתקציב שלכם מאפשרים.

בכל מקרה, חשוב מאוד שכאשר מרכיבים תאורה בשטח סגור, יש להיזהר לגבי כמה דברים – ישנם גופי תאורה שיכולים לבוא במגע עם בדים שונים ובכך להתחמם יתר על המידה, מה שעלול להוביל חלילה לדליקה. מרכיבים גרילנדות ברחבי החלל? וודאו עשר פעמים כי אף אחת מהנורות הללו לא באות במגע עם בגד, בד או משהו שעלול להתלקח.

חשוב מאוד לבדוק את הציוד שלכם לפני שאתם משתמשים בו. יש עוד זמן עד לאירוע? נהדר – תוכלו לבוא לשם כמה ימים לפני ולעשות צ'ק-האוט לגבי התאורה וכל יתר הדברים שתצטרכו לבדוק. בדקו את התאורה הן בשעות היום והן בשעות הערב על מנת לוודא שאין שום בעיה, תקלה או נקודה חשוכה בחלל.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע