chiddush logo

שיווק באינטרנט וקידום אורגני – 3 טיפים לקידום אורגני עוצמתי לחברה שלכם

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 16/11/2020

 קידום אורגני לחברות ולעסקים מהווה את אחד מתחומי הקידום העיקריים בהם משקיעות חברות את המאמצים השיווקיים שלהן. שיווק באינטרנט כולל אפשרויות קידום רבות, כגון:

פרסום בגוגל

פרסום בפייסבוק

פרסום בטאבולה

פרסום ביוטיוב

קידום אורגני, ועוד.

מכיוון שתנועה אורגנית נחשבת לתנועה איכותית שמביאה תנועת גולשים במעורבות גבוהה לאתר, חשוב להכיר את הנקודות המרכזיות לקידום החברה שלכם בצורה יעילה ואפקטיבית.

ישנן חברות קידום רבות שמציעות שירותי קידום אורגני בגוגל וישנו קושי אמיתי מצד בעלי החברות להבין מהן דרכי הקידום הנכונות ואיך ניתן לבחור את החברה הנכונה שתיקח את המותג שלהן להצלחה עסקית. הרי הבחירה שתבצעו היא בעלת השפעה מכרעת על סיכויי ההצלחה של הקידום ועל ההכנסות והלידים שתצליחו לייצר מהאתר.

אז מהן 3 הנקודות שאתם חייבים להכיר ולבדוק בעבודה מול חברת קידום אורגני לפעילות העסקית שלכם?

 

היזהרו מהצעות זולות בצורה קיצונית

הצעות זולות ומפתות הן סימן מובהק לכך שכנראה לא הולכים להשקיע מאמצים רבים בתיק שלכם. הצעה שמתומחרת בכמה מאות שח לחודש, לרוב אומרת שתהיו כלואים עם חברת הקידום לתקופה של מספר חודשים עד שנה, ללא קשר להתקדמות שלכם או לתוצאות שהחברה מביאה.

אם אתם רוצים שהעסק שלכם יפרח, יתקדם וישגשג ושההשקעה בשיווק באינטרנט תניב פירות, אתם חייבים לעבוד עם בעלי מקצוע מנוסים ומיומנים שמסוגלים לתת לכם שירות אמין ומקצועי ובאמת להשקיע במותג שלכם זמן וחשיבה.

אין הגיון מצד בעל מקצוע מיומן להשקיע עשרות שעות בקידום המותג שלכם תמורת עשרות שח לשעה. אז איך חברות זולות כאלו כן מצליחות לייצר "תוצאות" ודוחות עם גרפים ירוקים ללקוחות? קראו את הסעיף הבא:

 

 

 

קידום של ביטויים רלוונטיים עם חיפושים

אנחנו רואים את הנקודה הזו חוזרת אצל כל כך הרבה לקוחות שטוענים כי הם מקבלים דוחות ושאכן הם מתקדמים במעלה הדירוג של גוגל. ואז כשבודקים את הביטויים המקודמים, מגלים כי החברה לקידום אורגני מקדמת ביטויים שיש להם מעט מאוד חיפושים חודשיים (לדוגמא, 10 חיפושים בחודש) ושאין עליהם תחרות.

אז כן, זה נחמד מאוד מבחינה פסיכולוגית לראות שאתם עולים בתוצאות החיפוש של גוגל – אבל שאלו את עצמכם למה אתם עושים קידום אורגני מלכתחילה? כדי להכניס אנשים רלוונטיים לאתר ובכמות גדולה.

וכשאתם מקדמים ביטוי שאף אחד לא מחפש – אתם בעצם לא מקדמים את העסק שלכם לשלב הבא.

 

כתיבת מאמרים חסרי ערך ומועתקים

אחת מהדרכים האפקטיביות ביותר לביצוע של קידום אורגני היא כתיבת תוכן איכותי ובעל ערך שגוגל תדרג גבוה מבחינת רלוונטיות לקהל היעד שלכם. תוכן איכותי הוא פרמטר שהולך ומקבל חשיבות גדולה והולכת מגוגל, זאת על פני שיטות קידום אחרות של קניית קישורים לדוגמא.

גוגל יודעת לזהות תוכן איכותי – ובהחלט יודעת לזהות תוכן מועתק ורדוד שלא מביא ערך ללקוחות. שוב, זוהי בעיה שהולכת וחוזרת אצל חברות שבוחרות לקנות מאמרים במחירים זולים ביותר, למרות שרוב הפעמים המשמעות היא שהתוכן יהיה לא איכותי, רדוד ומלא בקטעים מועתקים או משוכתבים מאתרים אחרים.

לא רק שאתם לא מקדמים את העסק שלכם בצורה זו, אלא יותר מכך – גוגל מענישה אתרים שכוללים תוכן מועתק ופוגעת בדירוג ובציון שלהם. וכמובן שהבעיה האמיתית נעוצה בעובדה שאתם לא תדעו שיש באתר שלכם תוכן מועתק.

בדקו היטב עם חברת הקידום שלכם אילו תכנים היא כותבת, באיזה כמות, מי כותב את התכנים ואיך החברה מוודאת כי התוכן איכותי ובעל ערך ללקוחות.

 

לסיכום

קידום אורגני הוא אחד מכלי הקידום הוותיקים ביותר והאיכותיים ביותר לכל חברה בכל תחום כמעט. לא משנה אם אתם מנהלים של חברה ממוקדת צרכן או ממוקדת עסקים, לא משנה אם מדובר בחברה טכנולוגית או חברה מסחרית – אם גולשים מחפשים אחרי התחום שלכם בגוגל, אתם רוצים לוודא כי התוצאה שלכם תעלה גבוה במנוע החיפוש של גוגל.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע