chiddush logo

פרסום בגוגל - 3 טיפים הכרחיים לשיפור ההכנסות בחשבון הפרסום שלכם

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 16/11/2020

 לא משנה באיזה מגזר עסקי אתם פועלים, איזה קהל יעד אתם מטרגטים, מה גודל החברה שלכם או מהו תחום העיסוק שלכם, סביר מאוד להניח שכלי הפרסום של גוגל יכולים לייצר לכם הכנסות איכותיות ולהגדיל את מעגל הלקוחות שלכם.

פרסום בגוגל מסייע לעסקים רבים לייצר מכירות באתרים או לידים מלקוחות חדשים, ושליטה ברזי הפרסום של גוגל יכולה לייצר לכם יתרון תחרותי אמיתי מול המתחרים בסביבה העסקית שלכם. שיפור ואופטימיזציה לחשבון הפרסום שלכם יכולה לסייע לכם לייצר יותר הכנסות מאותו תקציב הפרסום.

מהם הדגשים הרלוונטיים לשיפור התוצאות מהחשבון שלכם? סמי סבין ממשרד פרסום שטיק מדיה, הכין עבורכם 3 טיפים משמעותיים ופונדמנטליים להטמעה בחשבונות הפרסום שלכם.

 

טיפ 1: הגדרה ממוקדת של קהלי יעד

אחד מהדברים החשובים ביותר בחשבונות הפרסום של גוגל, הוא לשמור על CTR גבוה של הקמפיינים. מהו CTR? CTR הוא אחוז ההקלקה, או במילים אחרות כמות האנשים שמקליקים על המודעות שלכם לעומת כמות החשיפות שהמודעה קיבלה.

אם לדוגמא, המודעה שלכם נצפתה 1000 פעמים, והקליקו עליה 100 פעמים, אזי שיחס ההקלקה יעמוד על 10%.

ככל שהCTR יותר גבוה, כך הציון שגוגל מביאה לחשבון גבוה יותר. יתרה מכך, ככל שהמודעה ממוקדת יותר לקהלים הנכונים, כך הקהלים שיכנסו לאתר יהיו מדוייקים יותר והסיכוי שלכם להגדיל את אחוזי ההמרה הולך וגדל.

גוגל מאפשרת לכם להגדיר את קהלי היעד המדויקים שאתם רוצים להגיע אליהם בקמפיין ולהסיר את אלו שלא רלוונטיים. אם לדוגמא, המוצר שלכם רלוונטי רק לנשים שהן אמהות לילדים, אזי תוכלו להסיר מהטירגוט את כל הגברים ואת כל הנשים שאין להן ילדים. אם המוצר שלכם רלוונטי לחיילים אחרי צבא, הרי שתוכלו להסיר את כל שכבות הגיל שמעל 24 כדי להימנע להציג להם פרסומות שלא מעניינות אותם.

 

טיפ 2: הגדרה של מילות מפתח שליליות

בדומה לסעיף הקודם, הגדרה של מילות מפתח שליליות תמנע הצגה של המודעות לחיפושים לא רלוונטיים וכמובן תמנע הקלקות של גולשים לא רלוונטיים ובזבוז תקציב מיותר בחשבון.  הגדרה של מילות מפתח שליליות מאפשרת לכם להגדיר אילו ביטויים לא יפעילו את המודעות שלכם.

לדוגמא, אם אתם מנהלים קמפיינים בנושא של אשראי לעסקים, תרצו להגדיר כמילת מפתח שלילית את הביטוי: "כרטיס אשראי". אם אתם עוסקים בתחום של ריהוט משרדי יוקרתי, תרצו להחריג את הביטוי "ריהוט משרדי חינם" או "ריהוט משרדי בזול". אם העסק שלכם פועל באזור המרכז, תרצו להחריג ביטויים של חיפושים בערים לא רלוונטיות, כמו לדוגמא "ריהוט משרדי באילת" או "ריהוט משרדי בקרית שמונה".

 

טיפ 3: A-B TESTING למודעות        

גוגל מאפשרת לכם להריץ מספר מודעות במקביל עם קופירייטינג ושונה לכל מודעה, כדי להבין איזו מודעה ואיזו קריאה לפעולה מושכת יותר את קהלי היעד שלכם. בחינה של הCTR מכל המודעות תאפשר לכם להבין לאיזה כיוון של קריאה לפעולה כדאי ללכת ולהמשיך לשפר את הכיוונים הקריאטיביים של המודעות.

אם לדוגמא יש לכם קמפיין עם מודעה שיש לה CTR של 11% ולעומתה מודעה שיש לה CTR של 5%, הרי ברור לחלוטין שמודעה עם CTR יותר גבוה תרים את הציון של החשבון, תכניס יותר גולשים רלוונטיים לאתר ותגרום לניצול טוב יותר של התקציב שלכם.

 

לסיכום:

פרסום בגוגל מהווה כלי עוצמתי לחברות לצורך קידום ההכנסות והמכירות שלהן דרך האינטרנט. ניצול נכון של כלי הפרסום ואופטימיזציה שוטפת לחשבון תגרום לכך שתוכלו לייצר ערך הולך וגודל עבור אותו תקציב הפרסום שאתם מנהלים כיום.

הכי חשוב, הקפידו להיוועץ באנשי מקצוע מיומנים ומנוסים שיוכלו לייצר לכם יותר תוצאות מהקמפיינים שלכם. יעוץ מקצועי איכותי מייצר הבדל משמעותי בהכנסות שתצליחו לייצר מהקמפיינים שלכם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע