chiddush logo

כך תהפכי את האריזה לחלק הכי מעניין במתנה

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 21/10/2018

כאמהות אנחנו נתקלות לא פעם בצורך לבחור ולקנות מתנה, לדאוג שתתאים למי שמקבל אותה, שלא תהיה פשוטה מדי אך גם לא יקרה מדי ושכל הסיפור יהיה אסתטי ומתאים למי שמקבל אותו. זה נכון כמובן עבור ימי הולדת ומאורעות חגיגיים שונים של בני המשפחה שלנו, אך כאשר יש ילדים עניין המתנות הופך לנפוץ הרבה יותר – חברים של הילדים אשר מזמינים אותם למסיבת יום הולדת, אירועים שונים אליהם מוזמנים הורים עם ילדים, אירועים משפחתיים בהם ראוי להביא מתנה כלשהי בעיקר על מנת לשמח את הילדים וליצור אווירה חגיגית וכו'. אחת הדרכים הפשוטות, האלגנטיות וגם היצירתיות להצליח לחדש ולרגש בכל פעם מחדש עם המתנה שאנו בוחרים היא להפוך את אריזת המתנה, ולא את תוכנה, לחלק הבולט והעיקרי.

 

אריזות קרטון מעוצבות בעיצוב אישי

לעצב ולהכין לבד את האריזה למתנה כך שתהפוך להיות החלק המרכזי והמעניין ביותר במתנה כולה – זוהי אינה משימה קשה וכבדה כמו שהיא עלולה להישמע עבור אמהות רבות. כיום, קל ופשוט יותר מאי פעם לעצב ולהכין בעצמך אריזה יצירתית למתנה, ללא יותר מדי מאמץ או הוצאה כספית. למעשה, ניתן להזמין כיום דרך האינטרנט אריזות למתנות בעיצוב אישי – אריזות קרטון בדיוק על פי המידות, הצורה והתוכן בהם את מעוניינת. בתוך כמה דקות את יכולה להזמין אריזה ייחודית מבחינת המידות והצורה, כמו גם הדפסים ספציפיים. את יכולה לבחור אריזה עליה מודפסת ברכה שאת כתבת, אריזות צבועות במגוון צבעים ועיצובים על פי בחירתך, אריזה עליה מודפס ציור שאת או הילדים ציירתם ועוד. את כל זה ניתן להזמין בקלות באינטרנט, בעלות כספית נמוכה ביותר, וכך ליצור כמעט ללא מאמץ אריזה מעוצבת אישית ומושקעת ביותר.

 

להפוך את הכנת האריזה לפעילות יצירתית יחד עם הילדים

ניתן להרחיב את הרעיון של "האריזה במרכז תשומת הלב", ולהפוך את תהליך ההכנה של אריזת המתנה לפעילות יצירתית משותפת יחד עם הילדים. כאשר מתנסים בתהליך ומבינים עד כמה פשוט וקל ליצור אריזה על פי הזמנה, מגלים כי זה יכול להיות תהליך מהנה ביותר, במיוחד עבור ילדים. ניתן לבחור צבעים שונים, להכין ציורים, לכתוב מלל כלשהו ולשלב את הכל יחד להדפס על גבי אריזה ייחודית שעל מידותיה וצורתה החלטתם בעצמכם.

כאשר מקבלים את האריזה הייחודית והמושקעת בדואר לאחר כמה ימים, מדובר בחוויה מהנה עבור כולם, ובמיוחד עבור ילדים.

כך, כל ה"מטלה" של קניית מתנות ואריזתן עבור מאורעות חגיגיים שונים הופכת לא רק לקלה ופשוטה יותר, אלא אפילו לחלק מהנה ומרכזי בתהליך, בו יכולים ההורים והילדים לשתף פעולה במסגרת יצירתית משותפת. לאחר פעם או פעמיים שתעשו זאת, הילדים כבר יוכלו להמשיך ולעשות זאת בעצמם, וכך לפתח תחביב ותחום עיסוק שגם יהפוך את המשימה של בחירה וקניית מתנות מתאימות לקלה ומהנה הרבה יותר...


קרדיט לתמונה: pixabay

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע