chiddush logo

בחירה נכונה של אולם אירועים – מה חשוב לקחת בחשבון?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 5/2/2018

 זוהי אולי אחת המשימות החשובות ביותר בחייו של כל זוג צעיר העומד להתחתן: בחירת אולם האירועים, שבו תיערך החתונה. היא עשויה להיות מאתגרת מאד עבור רבים, אולם אם מקפידים לבחון את הפרמטרים הנכונים אפשר למצוא בקלות רבה יחסית את האולם המתאים. החלטתם להתחתן וחשוב לכם שהאולם שבו תיערך החתונה שלכם יענה לכם על כל הצרכים וישמש כמרחב נהדר לאירוע חשוב כזה? אם כן, הנה מדריך קצר שיעזור לכם למצוא אולם אירועים לחתונה:

יש לכם רשימת מוזמנים? אם לא, הכינו אחת כזו ורק לאחר מכן צאו למשימת החיפוש

אין טעם לחפש אולם אירועים לחתונה אם אין לכם עדיין רשימת מוזמנים. בין אם היא כוללת 100 מוזמנים ובין אם 1,000, לכל כמות של מוזמנים מתאים אולם אירועים אחר. ישנם אולמות המתאימים בעיקר לאירועים עם מספר מצומצם של מוזמנים וישנם את אלה המתאימים למספר רב של אורחים. הכינו בשלב הראשון רשימה מסודרת ורק לאחר מכן חפשו אולם מתאים. קחו בחשבון שתוך כדי התהליך הרשימה שלכם, סביר שתתעדכן לא מעט. השאירו מקום לשינויים וכשאתם מחפשים אולם התייחסו גם לשינויים והעדכונים הנדרשים מכם.

מתי אתם רוצים להתחתן?

בין אם בחורף ובין אם בקיץ, לא משנה באיזו עונה אתם מתכננים לערוך את החתונה שלכם, כך או כך, לכל אחת מהן תמצאו את המענה המתאים. אם אתם רוצים להתחתן בחודשי החורף הקרים והגשומים, חפשו אולם אירועים סגור. כזה שמציע לכם מרחב נעים וחמים לערוך בו את החתונה שלכם. אם אתם מתכננים להתחתן בקיץ, מקום פתוח או אולם אירועים שיש לו גם גינה צמודה, יכול להתאים. זכרו: ישנן תקופות בשנה הנחשבות לשיא עונת החתונות, כך שהמחירים של ספקי השירות, כמו גם של האולמות, גבוהים יותר. לעומת זאת, בתקופות אחרות, זול יחסית ואפשר לתכנן חתונה בעלות סבירה יותר. אם התקציב שלכם לא גבוה, בחנו את המועדים השונים האפשריים וגם את העלויות הנדרשות בכל עונה.

הגיעו לביקור באולם

חשוב שתתרשמו ב"לייב" מהאווירה שמציע אולם האירועים וגם מהאופן שבו הוא מעוצב. בקשו מבעלי האולם, שבו אתם שוקלים לערוך את החתונה שלכם, להגיע לאירוע שמתקיים בו בקרוב ולו כדי להתרשם מאופן התנהלות האירוע במקום. גם אם אתר האינטרנט של אולם האירועים הרשמים אתכם, אין כמו מראה עיניים ב"לייב" כדי לקבל את ההחלטה הנכונה. כדאי, ובהנחה שהדבר אכן אפשרי, להגיע לאירוע גם בשעות היום וגם בשעות הערב. חשוב מאד לבחון את המקום באור יום ולא רק בחשיכה.

החוזה שעליו תצטרכו לחתום

צוות אולם האירועים יבקש מכם, ולפני שיוצאים לדרך, לחתום על חוזה. החוזה כולל את כל הפרמטרים הרלוונטיים לחתונה שלכם ולמעשה גם את כל השירותים שתקבלו במסגרת השירות המוצע לכם. בחנו אותו היטב ואם נקודות מסוימות אינן ברורות לכן, בדקו אותן מול בעלי האולם.
מציג את אולם אירועים.jpg

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה