chiddush logo

הפלה

נכתב על ידי שניאור, 19/9/2017

 אתר יהדות – עולם יהדותMENU


אפליקציות יהודיות – אפליקציות יהדותגאולה ומשיחדת ומדינההורדות חינםחגיםחיים ומוותכללימחשביםפלסטינאים

אמא, התינוק שלך רוצה לחיות – מאמר מרגש

Shimon | 25 במאי 2011 | דת ומדינה, חיים ומוות | אין תגובות

ני מתנדבת באגודת אפרת, אגודה למניעת הפלות
מאמר שכתבתי אודות עובר שרוצה לחיות.. להיוולד כבן אדם ולא לגמור את חייו כגוש בשר מדמם בפח אשפה..

בס"ד בזרה"ק

אימא, גם אני רוצה לחיות!
לא מדובר פה בעוד מאמר מחאה שמתיימר  לסחוט דמעות, אלא מציאות אמיתית אובייקטיבית נוקבת, חיה בועטת ונושמת או יותר נכון מפרפרת בישראל, בשלהי המאה העשרים ואחת.
תקראו ותפנימו טוב טוב את הנתונים המזעזעים.
מאז שאני זוכרת את עצמי ואפילו בתור ילדה קטנה הנושא האמורפי והמעט מטושטש של מוות וחיים היה מנת חלקי. קראתי המון ספרות בנושא ולכשקיבלתי דעת יותר מבוררת התחלתי לקרא את המידע הנכון מתוך המקורות. שמעתי את הדיסק המזעזע של הרב שלום בדבר הפלות ופשוט נחרדתי למשמע אוזניי.
נושא אחד שהיה אומנם שנוי במחלוקת אבל טרם התחיל לרקום עור וגידים תרתי משמע קיבל פרופורציות מודרניות וחשיבה אנוכית אגואיסטית טרם יצא לאוויר העולם, ושוב, תרתי משמע. המאמר הנוכחי מבקש לגעת בנקודה מאוד רגישה ועדינה שעונה לשם הפלות.
בעבר, ללא דעת תורה ומצוות הייתי עלולה ח"ו לחשוב שאם שמעתי על הריון לא רצוי מחברה או מכרה הייתי עלולה לתמוך בדעתה לעשות הפלה. מה כבר כ"כ קשה? מה האסון? עושים הפלה אם זה הריון לא רצוי או לא מתוכנן.. או אם יש קושי כלשהו בין בני הזוג, בעיות בפרנסה ועוד.
בורות, אולי. חוסר ידע וודאי. רצח – חד משמעי.
ברגע המפגש בין הזרע לביצית ביחד עם שותף ראשון – בורא עולם בכבודו ובעצמו שמעניק חיים, העובר נחשב כייצור חי לכל דבר. אין לו אומנם את האיברים שעתידים להתפתח, אבל בהחלט יש לו כבר נשמה והתחלקות המהירה מביצית וזרע לטריליוני תאים יוצרת תוך מאיות שניות ספורות בן אדם שעתיד לחיות.
בארץ ישנם הרבה מקרי הפלות בקרב נשים יהודיות מידי שנה, הדיווח עומד על עשרות אלפים בשנה כאשר לא נכלל בתוך המידע ההפלות אשר מתבצעות במרפאות הפרטיות. בדרך כלל הסיבות להפלה מקורן בחוסר תכנון מוקדם או במקרה חולף או בפחדים של בעיות כלכליות, זוגיות, מסגרת ללא נישואים ועוד.
ישנם הרבה זוגות וגם נשים בודדות שהיו נותנים את כל עולמם, ה-כל כדי לזכות בפי בטן. מוציאים את הנשמה והארנק, עוברים טיפולים קשים וכואבים כדי לשמוע בכי של תינוק אצלם בבית.. כדי לחבוק ילד משלהם. הקישקע יוצא להם והם לא מוותרים. שנים על גבי שנים וישנם כאלה אף עוברים עשרות בדיקות, ניתוחים, הפריות חוזרות ונשנות בארץ ובחו"ל, לא מרפים ולא מרימים ידיים ולו בשל הרצון העז והנכסף לחבוק צאצא. ומן הקצה השני, נמצא את הקלות הבלתי נסבלת של הריגת עובר בבטן אימו ולא משנה בן כמה ימים הוא.. להבדיל, שתלת נבט/זרע באדמה, השקת אותו במים הוא כבר מתחיל להנביט ותוך ימים או שבועות מספר יצמח ויגדל – מרגע השתילה הוא צמח חי. אותו כנ"ל לגבי בן אדם – מרגע ההפריה זה ייצור חי.
הרבה נשים שאינן מעוניינות בהריון, פונות להתייעצות ולמרבה הצער והכאב, מקבלות גושפנקה ועידוד מהרופאים לעבור גרידה/הפלה, כאילו שמדובר בכדור סטרפסילס לגרון כואב.. האם באותו המעמד טורח אותו ד"ר מלומד להסביר לפציינטית המפוחדת והמבוהלת כי מדובר בסכנת חיים ממש? האם הוא מסביר ונותן מידע בסכנות האינסופיות אשר אורבות לה , כמו למשל קושי להיכנס להריון בעתיד ואפילו להיות עקרה לצמיתות?? או חלילה זיהום ברחם, בחצוצרות , במערכת הרבייה? האם הוא מסביר כי מדובר ברצח של בן אדם, שנרקמו לו כבר עור וגידים?? שאותו ייצור קטן ומיקרוסקופי עשוי להיות בעוד "x" חודשים בן אדם כמוני כמוך?? האם הוא מסביר את הערך הרוחני שאישה עושה הפלה נחשבת כאילו רוצחת??
הפלה למי שלא יודע זה דבר איום ונורא. בהפלה עוקרים, חותכים, שואבים את העובר החי מתוך הרחם ומשתמשים בכלי חיתוך להוציא אותו.. פשוט מנתקים אותו מהחיות שלו וממתים אותו. שמעתי על הפלות שבהן נראה ממש תינוק על כל איבריו!! אתם קולטים?? תינוק על כל איבריו.. במקרים יותר קשים, כאשר החיתוך לא מצליח ניתן לראות חתיכות של איברים ממש, כמו ראש, ידיים, רגליים – מזעזע!! מוצאים בעזרת סכין ואפילו אם צריך בעזרת צבט מנפצים את הגולגולת. וכך ממש רוצחים עובר או עוברית.. שלא מסוגל אפילו לצעוק, "אימא אל תהרגי אותי.. מה את עושה לי??!"
הפלות הן רצח שקט. כזה שאין לו קול.. וכי לעובר שבמעיי האישה יש עדיין קול?? האם המסכן יכול לדבר בכלל?? וודאי שאם היה יכול לדבר, היה אומר בבכי קורע לב, "אמא.. בבקשה.. גם אני רוצה לחיות. אל תהרגי אותי.."
אותה נשמה עולה השמיימה בדמעות של דם, היא אפילו לא זכתה לחיות ולו לרגע בזה העולם.. זועקת לקדוש ברוך הוא, תראה מה אימא עשתה לי.. רציתי גם אני לחיות!
עם ישראל היקר, אם אתם שומעים על מישהי שזקוקה לעזרה ונמצאת במצב של הריון לא רצוי מכל סיבה שהיא, אתם מוזמנים להפנות אותה אל אגודת אפרת. שם היא תקבל בשמחה ובאהבה אוזן קשבת, כתף תומכת, עידוד, עזרה כלכלית ועוד.

 

מתלבטת אם להפיל?
צלצלי וקבלי מידע מדוייק ואמין: אגודת אפרת– 6536212 -02

RELATED POSTS

האם החרדים סוחטים את הקופה הציבורית?

תגובה אחת | אפר 1, 2011

האם לומר הלל ביום העצמאות – מתוך אתר הלכה יומית /מרן הגאון כב' הרב עובדיה יוסף שליטא

אין תגובות | מאי 9, 2011

וידוי: אני רוצה שתפרסמו בבקשה את המכתב שכתבתי… עברתי הפלה היום …

אין תגובות | מאי 25, 2011

למה החרדים לא עומדים בצפירה?

2 תגובות | אפר 20, 2011

ABOUT THE AUTHOR

Shimon

ADD A COMMENT

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Comment:*

Name:*

Email Address:*

Website:

4

ספר אצבעותי למלחמה להורדה חינם – אצבעותיי למלחמה

כתיבת ספר תורה – ישירות מהסופר

קורסים מעניינים לחיים טובים – חינם

COPYRIGHT © 2017 אתר יהדות – עולם יהדות.

THEME BY MYTHEMESHOP.

עלי – מי אני?


הפלה

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע