chiddush logo

רעיונות לקבלת פנים בלתי נשכחת

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 3/5/2023

קבלת פנים

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני ולכן יש חשיבות רבה לתכנון מוקפד של קבלת פנים בכניסה לאירוע עסקי או משפחתי. המטרה היא שהאורחים יוקסמו מהנראות של כניסה ססגונית ומיוחדת אשר תואמת את האירוע הספציפי. אם מדובר בחתונה, אפשר להציב שלט גדול ויפהפה בכניסה ועליו רשומים השמות של החתן ושל הכלה באמצעות בלונים צבעוניים, פרחים ואופציות נוספות. סביב השלט הגדול אפשר להציב כמות גדולה של בלונים בגוונים ספציפיים ובכמה גדלים כדי ליצור מראה בלתי נשכח. אחת המטרות של השילוט הייחודי הוא כדי שהמוזמנים יתעכבו ויצטלמו לידו. בעידן העכשווי התמונות האלו עולות תוך דקות בודדות לכל הרשתות החברתיות, כדי שכולם ידעו היכן מבלים הגולשים. ההד שנוצר בכל קבלת פנים הוא גרנדיוזי ולכן קיימת חשיבות ליצור את ההתאמה המיטבית לכל אירוע.

המוזמנים לכל אירוע מגיעים במקרים רבים אחרי דרך ארוכה שהיו בה עומסי תנועה, או ישר מהעבודה ולכן הם זקוקים למשקה מעולה שירווה את צימאונם. אחת האופציות הפופולריות היא עמדת שייקים לאירועים אשר יש בה שלל אפשרויות של שתייה. החל במשקאות מוגזים שונים, משקאות לא מוגזים, מים מינרליים ועוד. גולת הכותרת היא הבלנדרים שבאמצעותם מערבלים סוגים שונים של פירות וכך יוצרים משקה טעים בעל מרקם קטיפתי. כל אורח בוחר את הפירות האהובים עליו והברמנים מכינים לו משקה זה על בסיס חלב, מים, או משקה אלכוהולי שמתווסף לחגיגה.

קבלת פנים חגיגית

קישוטים שונים אשר מעוצבים עבור קבלת פנים, משמחים את הקהל. כולם אוהבים לראות בלונים בשלל צבעים או בלונים מעוצבים היוצרים דמויות אהובות של מיקי מאוס, מיני מאוס ורבים אחרים שנראים לדוגמה בברית מילה או בבריתה. דבר נוסף שמשמח את המוזמנים הוא פרחים ולכן אם מדובר לדוגמה בחתונה, מציבים שילוט שיש בו גם פרחים בחלקו העליון או סביבו. בני הזוג בוחרים את סוג הפרחים הרצויים כמו שפע של פרחים בשלל צבעים, סוג מסוים של פרחים כמו חמניות שהן דומיננטיות, או ורדים בגוונים ספציפיים. בכל אחת מהאופציות הללו, הנראות היא יפהפייה ומוסיפה רבות ליופיו של האירוע כולו.

קולינריה בדוכני המזון

כל האורחים נהנים מהעובדה שיש דוכני מזון מפתיעים ברחבת הכניסה שיש בה קבלת פנים. לכן בשלב הראשון הם מסתובבים בין הדוכנים הצבעוניים כדי להתרשם מההיצע שקיים בדוכנים השונים. אם מדובר באירוע בשרי הם בוחרים באופציות שמתאימות להם כמו לדוגמה בשר שנצלה על הגריל, שווארמה, המבורגר וגם תוספות אהובות כמו אורז, תפוחי אדמה, ירקות שורש והמון סלטים.

מטעמים לכל סועד

אם האירוע העסקי או המשפחתי הוא בסגנון חלבי, המשתתפים ייהנו מסוגים שונים של פסטות ברטבים מפתיעים, המון ירקות חתוכים, גלילי סושי עם דגים וגם בלעדיהם, כך שיהיה מענה גם לאורחים שהם צמחוניים או טבעונים.

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע