chiddush logo

חיסונים אמיתיים

נכתב על ידי שניאור, 27/6/2012

 

חיסונים אמיתיים
החיסון החזק והיעיל ביותר להגנת הילדים הוא חינוך על טהרת הקודש במוסדות ששמים להם למטרה לחנך ליראת שמים ואמונה איתנה

כד סיון התשע"ב (14.06.2012)

חב"ד
הרפואה המונעת קובעת באופן חד משמעי, כי חיסונים הם הדרך הקלה והיעילה ביותר להצלת ילדים ומבוגרים ממחלות קטלניות העשויות לגבות מחיר יקר. כגון: פוליו, חצבת, אדמת, שעלת, טטנוס ועוד.
 
עם זאת ובניגוד לדעת מומחי רפואה ואפידמיולוגיה, קיימת תופעה חובקת עולם (המוזנת ומתפשטת בעיקר דרך האינטרנט) של גופים בלתי מקצועיים בעליל, חובבניים במקרה הטוב, הממליצים שלא לחסן ילדים.
 
חשוב לדעת שלא כל אתר אינטרנט, גם אם יש לו חזות "מדעית" – הוא אכן אמין. אין שום דבר בדוק בתיאוריות נגד החיסונים. אף לא מחקר מקצועי אחראי אחד מוכיח באופן אמפירי שחיסונים גורמים לכל אותן קטסטרופות ש"מומחי האינטרנט" מיחסים להם, כאוטיזם לא עלינו וכדומה. סיבוכי החיסונים – אם אכן ישנם – נדירים מאוד, ואדרבה – אי חיסון מהווה סכנה אמיתית לילדים! טוב יעשו ההורים אם בתמורה (או לפחות בנוסף) לבדיקת החיסונים והמלצותיהם הגורפות של משרדי הבריאות שבכל העולם, יתחילו לבדוק את מקורות המידע של שלל המפרסמים.
 
יש מומחה-על המבין בכל התחומים: הרבי מליובאוויטש מלך המשיח. הניסיון מורה באופן חד וחלק כי כששמעו בקולו – היה טוב, וכשלא שמעו – לא היה טוב. הדבר הוכח מאלפי עצות והוראות שנתן הרבי, שדבר מהן לא נפל ארצה. בעניין החיסונים ממליץ הרבי שבמקום בו נוהגים לחסן אכן יש לחסן את הילדים. כלומר, לשמוע בקול המומחים.
 
אך עיקר עניינו של הרבי הוא השגת חיסון רוחני, חסר תופעות לוואי לחלוטין, שמגן מפני המגפות הרוחניות שמסתובבות בעולם בתקופה המוזרה ביותר בהיסטוריה. עידן זה נקרא 'עקבתא דמשיחא' – ביטוי המופיע בתלמוד הבבלי ותרגומו ללשון הקודש: עקבות המשיח. המשמעות הרמוזה בביטוי זה כפולה: עקב הוא האבר הנמוך ובעל החיות הפחותה ביותר בגוף. וכך גם דור 'עקבות המשיח', נמוכה קומתו הרוחנית. מצד אחר, רומז השם להיותנו כה קרובים אל הגאולה, עד שכביכול, שומעים כבר את פעמי עקביו של המשיח.
 
ברצוננו או שלא ברצוננו זהו בדיוק הזמן בו אנו חיים ממש עכשיו. החיסון החזק והיעיל ביותר להגנת הילדים הוא חינוך על טהרת הקודש במוסדות ששמים להם למטרה לחנך ליראת שמים ואמונה איתנה, חינוך לתורה ומצוות. ובמיוחד – חינוך בדרך החסידות, לאור תורתו והדרכותיו של הרבי. דרך הנותנת הבנה נכונה והתלהבות אמיתית בקיום התורה והמצוות. וכל זאת – בנוסף להשקעה גדולה ודוגמה אישית חיה גם בבית.
 
ולא רק לילדים. אף פעם לא מאוחר להתחסן. אפשר וצריך להתחיל חינוך עצמי לתורה ולמצוות בכל גיל. עכשיו!

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע