chiddush logo

התראה ממוקדת על פיצוץ בסיני

נכתב על ידי שניאור, 29/4/2012

 הוצאה לאור תשרי עם מלך המשיח נפלאות הבורא מוזיקה חסידית 

התרעה ממוקדת על הפיצוץ בסיני

הדרך היחידה ליציבות הבטחונית הינה, היצמדות להוראת הרבי שליט"א מלך המשיח, כי אין לדבר ואין לנהל מו"מ על ויתורים כל שהם בארץ ישראל, ולפעול בנחרצות כנגד כל גורם המסכן את ישראל

מערכת האתר
   
ג' אייר ה'תשע''ב
25.04.2012

פיצוץ צינור הגז השבוע בסיני, היווה רק את העילה לביטול הסכם הגז עם מצרים, וכלשון בכירים בשלטון המצרי: "ניתוק הגז - רצון העם". המערך השלטוני בישראל, ניסה לשוות לפרשה אופי של בעיה מסחרית-כלכלית, אלא שבכך חשף את שותפותו למגמה המתמשכת של הממשלות בישראל, לזרות חול בעיני הציבור בכל הקשור להסכם השלום עם מצרים, ש"מת" מרגע חתימתו.

מאז החלו הדיבורים על כוונת ממשלת ישראל למסירת סיני למצרים, יצא הרבי שליט"א מלך המשיח חוצץ כנגד כוונה זו, כשהוא מבהיר בהזדמנויות אין ספור את המסוכנות שבעצם המוכנות למסירת סיני ואת האיוולת שבחתימת "הסכם השלום".

התריע מראש

ישראל טעתה בעבר, כשהסכימה באוגוסט 70', להסכם הפסקת האש במלחמת ההתשה בתעלה. קברניטי המדינה דאז, התפארו כי בתמורה למוכנות ישראל להפסת האש, היא תקבל את מטוסי הפנטום מארה"ב.

בשיחותיו הקדושות דאז התריע הרבי שליט"א מלך המשיח, כי המצרים יפרו את ההסכם, והוסיף כי אף מטוס ישראלי לא יוכל לטוס בשמי התעלה! שעות אחדות לאחר חתימת ההסכם הפרו אותו המצרים וקרבו את מערך הטילים שלהם לתעלה. 3 שנים לאחר מכן, פרצה מלחמת יום הכיפורים. חיל האוויר הישראלי ספג מכה קשה מאותו מערך טילים מצרי. אף מטוס ישראלי לא יכול היה לטוס בשמי התעלה. למעלה מ-2,500 חייל הי"ד נפלו, בגינו של ההסכם האומלל.

גם משעלה הרעיון האסוני של מסירת סיני והסכם השלום עם מצרים, הבהיר הרבי שליט"א מלך המשיח, כי אחיזתנו בסיני (כתוצאה ממלחמת ששת הימים), הינה הכרח בטחוני ראשוני (כולל שדות הנפט והגז..). המצרים הפרו בעבר הסכמים והם יפרו גם את ההסכם הנוכחי. ההסכם אינו שווה את הנייר עליו נחתם, חזר וטען. ואכן בתוך ימים הופר ההסכם, המצרים הכניסו כוחות צבא לאל-עריש בניגוד להסכם.

נסיגת צה"ל וחתימה על ההסכם איפשרו בסיוע מצרים, לפתח את מערך הברחות הנשק לרצועה, שהופנה מיידית כנגדנו. יציאת צה"ל מסיני והעדר התגובה להברחות, אפשרו לבדואים לקבוע עובדות בכל הקשור לשליטה בסיני. פיצוץ צינור הגז לישראל השבוע, מהווה תזכורת לגורם טירור זה בגבולנו הדרומי.

המוצא היחיד

הדרך היחידה להחזרת היציבות הבטחונית לישראל ולאיזור כולו, הינה היצמדות להוראת הרבי שליט"א מלך המשיח, כי אין לדבר ואין לנהל מו"מ על ויתורים כל שהם בארץ ישראל, ולפעול בנחרצות כנגד כל גורם המסכן את ישראל.

יש לציין, כי אלו הם דבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח שהודיע בנבואה, כי אנו נמצאים כבר בימות המשיח וביכולתו של כל אחד ואחד מאתנו, אנשים, נשים ואפילו טף, להביא את הגאולה האמיתית והשלימה בפועל ובגלוי, ע"י הוספה בלימוד תורה ובפרט בענייני גאולה ומשיח, הידור בקיום המצוות והוספה במעשים טובים, והפצת בשורת הגאולה מתוך בטחון מלא כי אנו נגאלים עכשיו ממש ומתוך שמחה וטוב לבב.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה