chiddush logo

ניסים ונפלאות אדר עב" !

נכתב על ידי שניאור, 18/3/2012

 

ניסים ונפלאות אדר ה'תשע"ב

עובדות מהשטח. מאות טילים נורו ע"י הפלסטינים אל ישובינו, במהלך השבת שחלפה ובימים שלאחר מכן. התוצאה: אף נפגע ישראלי. ב"ה. רק נס מאיתו יתברך, יכול להוות את ההסבר.

שיחת הגאולה
גליון 890   הרב זמרוני ציק  
י''ט אדר ה'תשע''ב
13.03.2012

ניסים וניסי ניסים, זו ההגדרה למתרחש בימים האחרונים וצריך להודות על כך לה'. על כל הניסים והנפלאות שעשה ועושה איתנו ובוודאי ימשיך בזה וביתר שאת וביתר עוז. הרבי שליט"א מלך המשיח אומר, כי נתינת השבח לה' על הניסים ופרסומם, נוסף על היותם ענין של הכרת טובה - הרי זה גם נוגע למימוש הגאולה האמיתית והשלימה, כפי שהגמרא אומרת שביקש הקב"ה לעשות את חזקיה המלך למשיח ולא נעשה, רק משום שלא אמר שירה על הניסים שנעשו לו ולישראל, במפלת אשור שצר על ירושלים.

אז קצת עובדות ומספרים מהשטח. מספרית: מאות טילים נורו ע"י הפלסטינים אל ישובינו, במהלך השבת שחלפה ובימים שלאחר מכן. התוצאה: אף נפגע ישראלי. ב"ה. רק נס מאיתו יתברך, יכול להוות את ההסבר.

פגיעה ישירה

צריך לציין כי למרות שחלק מהטילים נחת בשטחי עזה עצמה ולמרות פעילותן של מערכות "כיפת הברזל", הרי שעדיין חלק גדול מהטילים נחת בתחומי ישובי הנגב ופאתי גוש דן, כולל פגיעות ישירות. כך למשל בבאר שבע, פגע טיל בפגיעה ישירה בבית-ספר, שהיה ... ריק מתלמידים ! וזאת עפ"י החלטת הרשויות שלא להפעיל את מערכת החינוך בשלב זה. כך גם ביחס לטיל שנחת בפתחו של בית מגורים משותף, וב"ה לא התפוצץ.

בבוקר יום שני התברר כי רקטת קסאם התפוצצה בסמוך לבית ילדים במועצה האזורית אשכול שבמערב הנגב, נגרם נזק למבנים בסמוך, אך ב"ה ללא פגיעה בנפש, הילדים לא היו במקום. רקטת גראד נחתה בתוך בסיס מסווג, מספר רב של מבנים ניזוק, אך ללא פגיעות בנפש, ב"ה. כך גם באשדוד בה התפוצץ גראד במרכז מסחרי, כשהוא זורע הרס רב אך ללא נפגעים בנפש, ברוך השם.

סדרת הניסים הנוכחית החלה בליל שבת שעברה, בחיסול האחראי לפיגוע בסיני (לפני כמה חודשים) והיה כעת בעיצומו של הוצאת פיגוע רב נפגעים ח"ו. חיסול המחבל ה"בכיר", התבקש כבר הרבה לפני הפיגוע בסיני, אלא שהממשלה שבחלמאותה האסונית, הכפיפה את עצמה להסכם השלום עם הפלסטינים מחד ועם המצרים מאידך, לא פעלה לחיסולו ולמניעת הפיגוע.

המחדל דאז הביא לשמונה ישראלים הרוגים הי"ד. הוא שהביא לחיסול הממוקד, שהביא לירי הרקטות העכשווי ולצביעתו של הדרום וחלקים נכבדים ממרכז הארץ, ב"צבע האדום".

העיתוי - אדר

העובדה שהעימות הנוכחי, מתרחש בחודש אדר, נושא עימו נתינת כח אלוקית להצלחה מופלגה לכל פעילות צבאית שבאה להגן על אחינו בני ישראל שליט"א. וכבר הודיעו חז"ל, אשר כל מי שיש לו דין עם נכרי, ישתדל להגיע לעימות דווקא בחודש אדר, בו בריא ותקיף מזלו של יהודי. זה החודש המתאים ביותר לתקוף ולהכות באוייבינו מכה ניצחת, כדברי המגילה "ויכו היהודים בכל אוייביהם מכת חרב והרג ואבדן..", עד ש"ליהודים הייתה אורה ושמחה ויקר" בתכלית השלימות, בגאולה האמיתית והשלימה, בהתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח, תיכף ומיד ממש

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע