chiddush logo

מטה

נכתב על ידי שניאור, 9/1/2012

 

קיבלתי במייל

ה מ ט ה     י ה ו ד י     ל א ו מ י    (מי"ל)

"לא ארץ נכריה לקחנו לנו, ולא ברכוש-נוכרים משלנו, כי את נחלת-אבותינו, אשר בידי אויבינו, בעת מן העיתים, בלא משפט-נכבשה. כאשר היתה לנו עת, השיבונו את

נחלת   אבותינו" (מכתבו של שמעון החשמונאי לאנטיוכוס, עפ"י מכבים א', עמודים 344-5)

טלפון: 03-5615353    [email protected] e-mail:

מכתב זה מופץ לכ- 18,000 בתי אב - כל הרוצה להסיר כתובתו, ימחק מהתפוצה תוך 48 שעות

                                                                                                               

13 ביולי  2011 

                                                                                                                     י'א תמוז תשע"א

                                                                                                                     146 / חר

                        לכבוד

                        אחי ורעי היקרים

 

                        קיבלתי את המכתב הרצ"ב במייל, איני יודע מי כתב אותו. תבורכנה הידיים שכתבו   אמת לאמיתה. אשמח אם הכותב יזדהה ויקבל את הקרדיט, לו הוא זכאי.

אחמד ידידי,

זה עתה סיימתי לקרוא את הקוראן בתרגום עברי. עכשיו אני מבין ממה אתם יונקים את הצורך הזה להרוס, להשתלט, לרצוח ולרשת את כל אשר לא שייך לכם. אבל בוא ואומר לך משהו על ארץ ישראל.

ארץ ישראל לא הייתה שייכת מעולם בהיסטוריה לעם ערבי או לריבון ערבי. כובשים רבים כבשוה - יוונים, ערבים, פרסים, רומים, תורכים, אנגלים - כולם היו כובשים אך לא בעלים. תמיד, תחת כל כיבוש היא נשארה ארץ ישראל. ואם תקרא בקוראן שלך תופתע לגלות שגם הנביא שלך מוחמד - חשב שארץ ישראל שייכת לעם ישראל.

בסופו של דבר חזר אליה עם ישראל אשר רק לו הייתה כאן ריבונות היסטורית. כל מקום שמגיע אליו הכובש המוסלמי - הופך להיות עמק הבכא.

פעם היה במזרח הקדום הסהר הפורה - הכיבוש המוסלמי הפך גם אותו לשממה, ארץ ישראל עמדה בשיממונה מאות בשנים, היה כאן ישוב יהודי קטן וישוב ערבי קטן עוד יותר.

התורכים הוציאו כרוז בכל ארצות ערב שהם מחפשים ידיים עובדות. ובאו עובדים ערביים לעבוד את התורכי. חלקם נשארו. הבריטים לעומת זאת נתנו לעשרות אלפים מכם, לבוא לארץ ישראל ללא אישורי הגירה, לחיות כאן ולעבוד אותם.

הציונים התחילו לשקם את המקום השומם הזה בסוף המאה ה- 19. יש עדויות רבות של סיירים שסיירו בישראל ותיעדו את העזובה, הכיעור, הביצות, המחלות והשממה שהיתה כאן, קרא נא את ספרו של טריסטראם או ספרו של מרק טווין.

 

היהודים הפכו את המקום העלוב הזה לשכיית חמדה.  אתם, כפי שעשיתם במשך דורות (וכפי שמיליונים מכם עושים עתה באירופה), באתם לחיות על יד מי שבונה ומספק עבודה.   וכפי שאירופה אינה שייכת לכם, גם ארץ ישראל אינה שייכת לכם.

ניסינו ב- 100 שנה האחרונות לחיות איתכם ולצידכם. אפילו הצענו לכם להתחלק בחלקה הקטנה שהותירו לנו מארצנו.  זה לא הולך.  את ידינו המושטות לשלום חזרתם וניסיתם לגדוע.

אמנם יש כאן מיעוט שמאלני קטן ורעשני שמשים עצמו חסיד אומות העולם   והם בכסות של שמירה על זכויות ופלורליזם, מאפשרים את השתלטותכם. אותו תהליך קורה גם באירופה.

יש 54 מדינות מוסלמיות בעולם (מתוכן 22 חברות בליגה הערבית) - אף לא אחת מהן, אף לא אחת, הצליחה לכונן משטר דמוקרטי. אבל אתם אלופים בלחדור אל המשטרים הדמוקרטיים ולנצל את הבטן הרכה שלהן שהיא חופש הדיבור וזכויות הפרט.

וכמו שבאירופה, שנתנה לכם את כל האפשרות לבוא ולהיות אירופאים (אך אתם הרי מטרתכם להפוך את אירופה למוסלמית), מתחילה לחלחל ההבנה שאתם לא ידידים אלא כובשים, גם כאן התהליך הזה מתחיל.

הצצה חטופה במפת העולם לא משאירה פקפוק  בלב  איש  כי  את  המדינה  הערבית ה- 23, אין צורך להקים דווקא על שטחה של המדינה היהודית הפצפונת.

בסופו של דבר תמצאו את עצמכם או בירדן - שהיא פלסטין (שני שליש של ארץ ישראל ההיסטורית שנתנו הבריטים לבדואי עבדאללה שהובא לכאן מערב הסעודית), או בצפון סיני.

עם ישראל נראה רך ומכיל, אבל כשהוא מריח הכחדה הוא מתעצם.  ורוב העם כבר הבין שמטרתכם הינה השמדתו.

 

 

 

                                                בכבוד רב,

 

                                                       רו"ח חיים יואבי רבינוביץ

                                                    מטה יהודי לאומי

 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה