chiddush logo

בחירת אמצעי שילוט למרפאת שיניים

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 27/6/2018

בישראל ישנם אלפי רופאי שיניים, זהו תחום תחרותי המגלגל מיליארדי שקלים בשנה, ועל פי הנתונים יש רופא שיניים אחד לכל 750 תושבים. בעקבות התחרות הגבוהה בענף רפואת השיניים, חשוב לדאוג לשילוט מתאים על מנת למתג את המרפאה, להכווין את דרכם של הלקוחות ולסייע להם למצוא את המקום בנוחות.

בחירה נכונה של שילוט למרפאת שיניים מסייעת להצלחתה, השילוט נחוץ לבידול של המרפאה מהמתחרים ולהכוונה, עם זאת חשוב לציין כי משרד הבריאות קבע תקנות לסוג, צורת וגודל אמצעי השילוט לרופאי שיניים, ויש לייצר ולהתקין שילוט לבניין בו נמצאת מרפאת השיניים, שלטי חוצות ומדבקות לרכב בהתאם להנחיות הקבועות בחוק.

תקנות רופאי שיניים (פרסומת אסורה)

שר הבריאות לשעבר יעקב בן יזרי, בתוקף סמכותו לפי סעיף 39 לפקודת רופאי השיניים, התשל"ט-1979, הוציא תקנות חדשות ומחייבות לפרסום לעוסקים ברפואת שיניים. התקנות עוסקות בין השאר בפרסום חוצות, מודעות תדמית, פרסום באמצעות שיווק ישיר, מודעות פרסום בעיתונות ובאינטרנט ושילוט. על פי התקנות שנקבעו בשנת 2009 הוחלט כי פרסום למרפאת שיניים העומד להיראות ברשות הרבים חייב לעמוד בתקנות החדשות, וכל שלט מעל גודל 60X40 ס"מ מוגדר כשלט חוצות, וניתן לציין עליו רק את שם הרופא, סוג המומחיות שלו, תואר, שם המרפאה, שעות פעילות ומספר הטלפון של המרפאה.

בתקנות רופאי השיניים ( מרפאות של תאגידים), התשנ"ג-1993, נקבעו תקנות השילוט למרפאות שיניים. בין היתר, הוחלט שאין להאיר את השלט למרפאת השיניים באור פלואורסצנטי, וכמו כן אין להתקין מחוץ לחצר המרפאה כל שלט אחר אשר קשור למרפאת השיניים. בהתאם לתקנות, שילוט לבניין עבור מרפא שיניים יהיה בגודל של עד 60X40 ס"מ לרופא אחד, ולכל רופא נוסף העובד במרפאת השיניים ניתן להוסיף שלט בגודל עד 60X5 ס"מ.      

פתרונות שילוט חוץ למרפאת שיניים

מרפאות שיניים רבות ממוקמות במגדלי משרדים ובבנייני מגורים, בעיקר במרכזי הערים, יש גם מרפאות פרטיות הממוקמות בבית פרטי עם חצר. כדי שלקוחות המרפאה יוכלו להגיע בנוחות ולאתר את מיקום העסק, חשוב להתקין שילוט איכותי, עמיד וברור, עם או ללא תאורה. את השלט חובה לייצר ולהתקין בהתאם להנחיות המחייבות, ואין לחרוג מכך. שילוט חוץ למרפאת שיניים נועד גם לצורכי מיתוג, פרסום ובידול ממתחרים, לכן כדאי השקיע בשלט איכותי בעיצוב יוקרתי, בהתאמה לתקנות המחייבות בחוק.

חברה מקצועית לפתרונות שילוט מתקדמים עבור כל העסקים, מציעה למרפאות השיניים מגוון אמצעי שילוט המתאימים לכניסה לבניין, בחצר המרפאה ובלובי של הבניין. ההמלצה היא לבחור שלטים מאלומיניום בגלל היתרונות הבאים:

·         חומר גלם עמיד בפני קורוזיה ונזקי מזג האוויר

·         עלות משתלמת

·         מראה אלגנטי ויוקרתי

·         אפשרות לחרוט או להטביע אם שם המרפאה על השלט

·         אפשרות הדפסה איכותית ועמידה לאורך זמן על השלט

·         ייצור מהיר והתקנה פשוטה יחסית

כמו כן, אפשר לייצר מדבקות לרכב של רופא השיניים על מנת לפרסם את המרפאה ולשווק אותה ביעילות. הרכב מושך תשומת לב בזמן תנועתו, ומאפשר ללקוחות פוטנציאליים לרשום את מספר הטלפון המופע בפרסום, וליצור קשר עם המרפאה למידע נוסף, לתיאום בדיקה, לייעוץ וכדומה. מומלץ לכל מרפאת שיניים להזמין גם מדבקות לרכב עם סלוגן מנצח ופרטים ליצירת קשר כדי להעניק את המדבקות ללקוחות המרוצים ולשווק את העסק ביעילות. המדבקות הן אמצעי פרסום יעיל ואפקטיבי וכדאי להיעזר בהן.

שילוט פנים למרפאת שיניים

ישנן מרפאות שיניים קטנות עם רופא אחד בלבד ויש מרפאות גדולות עם רופאים מומחים בתחומים שונים, שיננית, וצוות אדמיניסטרציה. כדי שהמטופלים ימצאו בנוחות את דרכם בתוך המרפאה ולא יפריעו לטיפול של אחרים, חשוב להתקין שילוט פנים למשרד הכולל את שם הרופא, מספר חדר הטיפולים ופרטים נחוצים נוספים.   

יש מגוון פתרונות לשילוט פנים למרפאות שיניים, החל באמצעי שילוט פשוטים המיוצרים מפח או מאלומיניום, דרך מדבקות אותן ניתן להתקין על דלתות חדרי הטיפולים ועל קירות המרפאה או דלתות זכוכית, וכלה בשילוט דיגיטלי המתממשק עם מערכת ניהול המרפאה. שילוט דיגיטלי מתאים בעיקר למרפאות של מומחים, ניתן להציג על המסך את שמות המטופלים לפי תור, שם הרופא, מספר חדר, שעות פעילות ומידע שיווקי רלוונטי.

את אמצעי ופתרונות השילוט חשוב להזמין רק מחברה מובילה בתחום, כך ניתן לקבל ייעוץ מקצועי וליהנות מפתרונות מתקדמים וחדשניים לבידול המרפאה מהמתחרים, לחיזוק המותג, לפרסום תדמיתי יעיל ולשיפור השירות ללקוחות העסק. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע