chiddush logo

הרב מוצפי: לא להפחיד את עם ישראל

נכתב על ידי שניאור, 20/10/2015

 

הרב בן-ציון מוצפי: "לא להפחיד את עם ישראל"!

יחד עם זעקתו הקדושה של הרבי שליט"א מלך המשיח בענייני שלימות הארץ, מדגיש הוא גם שארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר בעולם ואין לפחד או להפחיד. לאחרונה התפרסמה קריאתו של הרב מוצפי שלא להקשיב להוזים עם "נבואות זעם" ולא להפחיד יהודים.

מערכת האתר
   
ו' חשון ה'תשע''ו
19.10.2015

יחד עם זעקתו הקדושה של הרבי שליט"א מלך המשיח על מחדלים הממשלה בעניין שלימות הארץ, מדגיש הוא גם שארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר בעולם "ארץ אשר תמיד עיני ה' אלקיך בה מרשית השנה ועד אחרית שנה", משום שכאן נמצא מקום המקדש ומליוני יהודים כן ירבו. כמו-כן, מורה שלא לפחד ולא להפחיד ולא לעזוב את ארץ הקודש. גם הרב מוצפי פירסם לאחרונה את דעתו בנושא, העולה בקנה אחד עם דעתו הק' של הרבי שליט"א מלך המשיח: "לא להפחיד יהודים"!

נבואות הזעם: בימים מתוחים אלו מתפרסמים בשם רבנים ואישי ציבור לא מעט "נבואות זעם" שכביכול צפויים להתממש בחודשים הקרובים ח"ו. חלקם מדברים על כך שתהיה מגפה בחודש חשוון, חלקם מציגים נערים שלטענתם עברו מוות קליני ומספרים על מה שראו בשמיים ובנוסף לכל זה לא מעט "מקובלים" מוציאים מכתבי זעם ואיומים.

הרב מוצפי: שוטים שאוכלים ושותים ומפחידים את עם ישראל

הגאון רבי בן ציון מוצפי, מבכירי הרבנים הפוסקים בציבור הספרדי, יוצא במתקפה חסרת תקדים נגד אותם "נביאי זעם" ואנשי ה"מוות קליני" ואומר כי מעולם לא פגש משוגעים כמו אלו.

במהלך שיעור ברדיו מורשת התייחס הגר"ב ציון מוצפי לנושא ואמר: "באים כמה שוטים, שאוכלים ושותים, דשנים ורעננים, וכל שבוע עולים בכמה קילו שומע... ויש להם מיקרפון ומתחילים להפחיד את עם ישראל".

הרב מוצפי מתייחס לאחד מ"מכתבי הזעם" שכביכול הולכת להיות מגפה ואומר: "ראיתי איזה מכתב והזדעזעתי כולי. להגיד לעם ישראל כאלה דברי שטות שעד עשרה בטבת - כך כתוב שם - חס ושלום לא יישאר אף אחד (מאויביו של) עם ישראל. רק מטורף חולה נפש יכול לכתוב דבר כזה. האם יכול להיות עולם בלי עם ישראל?".

הגאון רבי בן ציון מוצפי ממשיך לתקוף את התופעה הפסולה הכוללת גם צעירים המספרים שעברו 'מוות קליני': "כל אחד נהיה מטורף ומפרשן ואחד אומר 'ראיתי' וההוא אומר 'חלמתי' וזה היה לו 'מוות קליני' וזה בכלל אין לו מוח עד שיהיה לו מוות קליני. והשלישי חזה איזה מחזה והרביעי כתב מכתב, וכל אחד ממציא לנו דברים וכולם מפרשנים את זה".

"לומר נבואות זעם, לומר דברי הבל ומרמה. לפי דבריהם לא צריך להישאר אף אחד עד י"א טבת. לא ראיתי טירוף כזה... חייתי פה הרבה בירושלים, פגשתי הרבה מקובלים, פגשתי הרבה חוזים, פגשתי נביאים, משוגעים, שחלקם יצאו מבתי חולים לחולי נפש וחלקם אחר כך הלכו לבתי חולים כאלה. אבל אף פעם אף אחד מהם לא העז להגיע לשיאים כאלה, לומר נבואות זעם שלא יישאר אף אחד, אלו מילים אלה?", המשיך הרב מוצפי ותקף בכאב.

הרב סיים את דבריו ואמר כי "זה לא נבואות, זה דברי שקר והבל. מי שעד כדי כך נביא שימצא איפה נסראללה מתחבא, איפה הנייה, נראה אותו, הם רק מדברים...".

הנבואה האמיתית בנושא שלימות הארץ

אכן, התורה מגדירה בבירור מתי וכיצד ניתן לאמת נבואה. הרמב"ם כותב שלנביא צריכים להיות כמה וכמה מעלות, אך המבחן הפשוט הוא שיאמר דברים העומדים לקרות בעולם והם אכן יתרחשו (כל עוד מדובר בנבואה טובה שחייבת להתקיים). הרבי שליט"א מלך המשיח הינו נביא אמת שכל נבואותיו התרחשו ודבר אחד מדבריו לא נפל ארצה. דברים אלו התפרסמו בכל העולם ומתועדים היטב בתאריכים מדוייקים בעיתונות הישראלית.

בענין גוג ומגוג ומלחמת אחרית הימים, זכינו לשמוע נבואה ברורה ממלך המשיח, בה הוא מבטיח שמלחמה זו לא תפגע ביהודים חס ושלום. מלחמות גוג ומגוג פוגעות רק בגוים, והקב"ה שומר על עם ישראל. לעתיד לבוא, כתוב שהקב"ה מקים את כל המלכים שרצו לעשות רע לישראל, (בדוגמת סאדם חוסיין שקרא לעצמו נבוכדנצר), מביא אותם למקום אחד, וכו'.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע