מכתב ללקוח
נכתב על ידי zeev148, 5/4/2015
מועדים לשמחה,
ראשית תודה על הגילוי-נאות.
קנית את המוצרים וברצונך לקנות אתם שוב בעתיד?
נאמר ששלנו זולים ב25% מאילו שכבר קנית,
אז תרדוף את עצמך עתה על אובדן קטן מ-100 ש"ח?
פסח זה חג החירות, שמחת החג היא סגולה להשתחרר
מ"תאוות ממון" [המתבטאת במרה-שחורה ותאווה מתמדת להעשיר] ולהיות "שמח בחלקו"
[בשקלים בודדים כבמליארדים רבים].
מאחל לך, בתוך כלל ישראל, לקניין מידת האמונה בשלמות - להודות בכל לב על כל מה
שקרה אתך ושעשית עד הרגע הזה [בין אם נדמה ש"הרווחת" או ש"הפסדת"] - ולהיות
מסוגל להתפלל ולבקש מנקודת ענווה מהבורא - להמשיך לכלכל אתך ולהשגיח אתך
בשלמות מעתה ואילך + בפרט בדברים אתם ברצונך להשיג / לבצע / לעשות וכדומה.
ולגבי הבקשה עצמה, אם עוד רלוונטית, אשמח לבצעה מחר בשעות העבודה.
בברכה,
להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
דיונים - תשובות ותגובות (0)