chiddush logo

מה הקשר בין לוקליזציה ובין עולם העסקים?

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 14/12/2021

כאשר אנו מנהלים עסק אנו למעשה צריכים כל הזמן לחשוב איך אנו מוציאים פחות ומכניסים יותר. זה נשמע אולי פשוט אך בפועל מדובר במשימה מורכבת וקשה שרבים מאתנו יתקשו להצליח בה. אז אנו רוצים לתת לכם טיפ כיצד אתם יכולים להרוויח יותר. כיום זה ברור כי ללא אתר אינטרנט העסק שלנו לא ישרוד, אך מה שפחות ידוע הוא כי ללא לוקליזציה העסק שלנו ייכשל. ומהי הלוקליזציה הזאת?

אם כן הלוקליזציה היא למעשה התאמת אתר האינטרנט שלכם לשפות נוספות. השוק הישראלי ודובר העברית הוא קטן מאוד ועסק אשר ינסה לפעול רק בישראל הוא עסק שמהר מאוד ייכשל. לכן אם אתם רוצים להכניס יותר תרגמו את האתר שלכם לשפות נוספות כמו אנגלית או סינית וכך תגיעו אל מיליוני לקוחות נוספים אשר יגדילו את ההכנסות שלכם פי כמה.

האם כדאי לי לתרגם את האתר שלי לבד?

עליכם להבין כי לקוח מחפש איכות וכאשר הוא נכנס לאתר הוא לא רק רוצה שהאתר יהיה בשפה שלו אלא שלא תהיינה טעויות באתר ובשפת האתר. תארו לכם כי אתם נכנסים לאתר ואתם מגלים שם עשרות שגיאות כתיב, האם תקנו באתר כזה?

התשובה היא ברור שלא. לכן לוקליזציה לא מבצעים לבד אלא רק עם חברה מקצועית אשר מומחית בנושא זה. חברה אשר יש לה מתרגמים מקצועיים תבצע את הלוקליזציה בצורה הרבה יותר טובה מאשר תרגום עצמאי וכך השקעה בחברת תרגום היא למעשה השקעה בהצלחת העסק שלכם ובהבאתו לרווחים הרבה יותר גבוהים תודות לתרגום המוצלח.

אל תבחרו חברת תרגום מבלי לבצע את הדבר הבא

עליכם להבין כי יש משמעות אדירה לשאלה עם איזה שירותי תרגום אתם עובדים. עליכם לעשות כל מאמץ בכדי לעבוד עם שירותי התרגום הטובים בשוק וכך תבטיחו כי העסק שלכם יצליח. לכן עולה השאלה איך נבחר את חברת התרגום הטובה ביותר שיש?

אם כן כאשר אתם באים לבחור חברת תרגום אתם חייבים לבחון פרויקטים קודמים של החברה. כיום כל חברה המכבדת את עצמה מחזיקה בתיק עבודות אשר מעיד על היכולות שלה. ברגע שאתם רואים את תיק העבודות הזה אתם יכולים להבין האם החברה היא ברמה גבוהה והאם אפשר להפקיד בידיה את המשימה החשובה הזאת של תרגום האתר שלכם ופניה אל שווקים נוספים.

מדוע כדאי לי לעבוד עם חברת תרגום ישראלית?

אם אתם רוצים לבצע לוקליזציה לאתר שלכם ולתרגם אותו לשפות נוספות כדאי לכם לעבוד אך ורק עם חברת תרגום ישראלית. חברה ישראלית לא רק מכירה את המנטליות הישראלית אשר תודות לה היא תוכל לסייע לכם יותר אלא היא מכירה גם את השפה העברית אשר תאפשר לה לתרגם את האתר שלכם בצורה הטובה ביותר מעברית לשפות אחרות.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע