chiddush logo

לא צריך לישון על זה: לבית שלכם מגיע הטוב ביותר

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 14/10/2020

 בימינו, אין שום ספק: הבית הוא מרכז החיים שלנו. יותר מזה, הבית הוא המקום בו אנחנו נמצאים עם האנשים היקרים לנו מכל. אם ככה, למה לא להשקיע ולהפוך את הבית להכי יפה שיש?

שמים את הבית במרכז

נכון, יש כאלה שמבחינתם הבית צריך להיות פונקציונלי ותו לא. בסלון צריכה להיות ספה או שתיים, שולחן וארונית לטלוויזיה. בחדר השינה של כל בן בית צריכים להיות מיטה וארון, אולי כמה מכשירי חשמל, וזהו. אבל עם יד על הלב, לבית שלכם מגיע יותר. הרבה הרבה יותר. מזרנים נוחים ומפנקים, מיטות עם הפרדה יהודית, מיטות ילדים, ארונות, ספות, וכולם, ללא יוצא מן הכלל, מחומרי הגלם האיכותיים ביותר שיש בנמצא. אין סיבה להתפשר על פחות.

חשבו על זה ככה. כשאתם שוהים בבית, רוב הסיכויים שמקיפים אתכם האנשים שהכי יקרים לכם. אולי הילדים שלכם. אולי ההורים שלכם. אולי הבעל או האישה. ברור שתרצו שיהיה להם טוב. ברור שתרצו שהם ייהנו מהכי טוב שיש. ברור שתרצו שהם ירגישו בנוח, שירגישו בכל פעם שהם מתיישבים או הולכים לישון, כאילו יש מי שדואג להם. יש מי שאוהב אותם וחשב מראש על הכל. אז למה שלא תשימו את הבית במרכז ותדאגו לזה?

מזרנים, מיטות ומה שביניהם

כאבי גב הם בין התלונות השכיחות והמוכרות מכל. גם אם התמזל מזלכם ואתם לא מאלה שסובלים מהגב, סביר להניח, אפילו מבחינה סטטיסטית, שגר איתכם מישהו שכן. מישהו שהגב שלו דורש תשומת לב מיוחדת והשקעה. מישהו שהגב שלו מבקש יותר. פשוט כך. מעבר לזה – גם אם אתם ומי שגר איתכם בבית לא סובלים מהגב, לא תרצו להקדים תרופה למכה? במקום לקנות את המזרן הראשון שנקרה בדרככם, למה שלא תשקיעו במזרנים משובחים?

מזרנים הם מעבר לעוד פריט. מעבר לעוד רהיט שניצב לו בבית. מזרנים הם עולם ומלואו, בין הרהיטים החשובים ביותר, אם לא החשוב בהם. חשבו על זה ככה – שליש מהחיים שלכם עוברים עליכם במיטה, לכל הפחות. תוסיפו לכך את השעות שאתם מעבירים במיטה ולא ישנים, למשל קוראים או צופים בטלוויזיה, והרי לכם – רהיט שבא במגע עם הגוף במשך זמן ממושך ביותר, אפילו שנים במצטבר. לא תשקיעו בו את מלוא תשומת הלב שלכם?

מזרנים של חברת הולנדיה הם מזרנים שפשוט תפורים על מי שהגיע לתובנה הזאת. מיטב חומרי הגלם, מיטב אנשי המקצוע, וכל אלה – לטובת הגב שלכם ולטובת שנת לילה מנצחת.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע