chiddush logo

מדריך קניית מאווררים גדולים במיוחד

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 5/10/2020

 המטרה העיקרית של מאווררים גדולים במיוחד היא להפיץ אוויר בחדר. מזגנים מצמררים את האוויר, אבל מאווררי תקרה דוחפים אותו מסביב, מה שאומר שהם שימושיים לקירור וגם לחימום. בחדר שינה, מאוורר תקרה מעודד שינה רגועה מבלי להפעיל את המזגן.

במרפסת פתוחה או במבנה חיצוני מקורה, מאוורר תקרה יכול ליצור בריזה מרעננת. חשוב רק לוודא בחירת סוגים של מאווררים גדולים במיוחד שעמידים בפני מזג האוויר. כדי להפיק את המרב ממאוורר התקרה, ראשית עליכם לבחור את הגודל הנכון. אז הנה כמה המלצות לקניית מאווררים גדולים במיוחד.

גובה התקרה

במהלך בחירת מאוורר תקרה חדש או חלופי, יש לזכור את גובה התקרה. הגובה האידיאלי של מאווררים גדולים במיוחד מהרצפה ללהבי המאוורר הוא כשמונה מטרים. למאווררים רבים יש אפשרויות הרכבה מרובות, מה שמאפשר להם לעבוד כמעט בכל מקום בבית.

חשוב למדוד את גובה התקרה שלכם על מנת לקבוע את אפשרות ההרכבה שתעבוד הכי טוב לחלל שלכם.

טיפ. אם אתם קונים מכסה למאוורר התקרה שלכם, קנו גם מספיק חוט עופרת לכיסוי אורך המוט. אם אין לכם מספיק חוט עופרת, לא תוכלו לחבר את המאוורר למקור הכוח שלו.

להבי מאווררים גדולים במיוחד

מרא הלהבים של מאווררים גדולים במיוחד הם למעשה יותר מאפיין עיצובי מאשר שיקול של יעילות או תועלת. היכולת של המאוורר להניע אוויר נקבעת על פי גובה הלהבים, אז מומלץ לבחור את המראה שאתם הכי אוהבים. מאווררים רבים מגיעים עם להבים הפיכים, כך שאם נמאס לכם מגימור אחד, תוכלו לשנות אותו מאוחר יותר.

כדאי לבחור סגנון עיצוב נטול מאמץ. מספר הלהבים וצורתם ניתנים גם הם לשינוי. לחלק מהדגמים של מאווררים גדולים במיוחד יש תשעה להבים, אבל מאווררי התקרה המסורתיים מגיעים עם ארבעה עד חמישה להבים קלאסיים.

כיוון מאווררים גדולים במיוחד בקיץ ובחורף

ניתן לשנות את הכיוון של מאוורר התקרה כדי שהטמפרטורה תהיה נוחה לאורך כל השנה, ולחסוך אנרגיה וכסף על ידי התאמת התרמוסטט שלכם.

בקיץ, ניתן להגדיר את להבי המאוורר כך שיסתובבו בכיוון נגד כיוון השעון כשאתם מרימים את מבטכם אליו, על מנת ליצור תנועה כלפי מטה והשפעת קירור. פעולה זו מעלה גם את טמפרטורת התרמוסטט, שתפחית את עומס העבודה על המזגן.

כדי להפוך את כיוון מאוורר התקרה אם הוא נע בכיוון השעון, יש לכבות את המאוורר ולהמתין שהלהבים ייעצרו לחלוטין. מניחים שרפרף עם מדרגות או סולם על משטח ישר מתחת למאוורר, מאתרים את מתג הכיוון בחלקו החיצוני של בית המנוע, והופכים את המתג בכיוון ההפוך.

במהלך החורף להבי מאווררים גדולים במיוחד מופעלים בכיוון השעון במהירות האיטית ביותר

בשיטה זו, האוויר הקריר נמשך בעדינות תוך כדי דחיפת האוויר החם מהתקרה מבלי ליצור משב רוח חזק. ניתן לשנות את כיוון מאוורר התקרה בחורף על מנת לסייע להפחית את עומס העבודה של יחידת החימום שלכם.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע