chiddush logo

כיצד אפשר לשקם חברה בע"מ

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 31/7/2018

חברה בע"מ (חברה בערבון מוגבל) ההיא כזאת עשר יכולה לעסוק בעיסוקים שהיא מצהירה עליהם והיא יכולה לעסוק בעיסוקים חוקיים בלבד. חברה כזאת נועדה להיות פרטית או ציבורית אך היא נחשבת כיישות משפטית אשר מונפקת בבורסה, היא יכולה להיות חברה משפחתית, עליה לציית לחוקים בכל הנוגע לניהול כספים, כמו גם שהיא יכולה להיסחר בבורסה.

חברה בע"מ היא דרך שבה מתארגנים עצמאיים במדינת ישראל, והיא חייבת להיות כפופה לכל הדינים הקשורים לחברות בכל הנוגע לזכויות עובדים והעסקת עובדים.

אם יש לכם חברה בע"מ, אתם בוודאי יודעים את כל אלה ואתם חיים את המידע הזה ביום יום.

אבל מה עושים כאשר החברה נמצאת בצרות כלכליות? כיצד מתאוששים מהפסדים ומפלה? כמה דרכים להתאוששות בהמשך.

ייעוץ עסקי לחברות - אחת הדרכים לאושש חברה היא באמצעות קבלת שירותי ייעוץ עסקי לחברות. יעוץ מסוג זה ניתן לראשי ובעלי החברות על ידי אנשי המקצוע והוא כולל בחירת אסטרטגיה עסקית נכונה להמשך התנהלות, ייעוץ להתנהלות חסכנית וטובה יותר, ויעידת הדרך בה ניתן לנהל משאבים בצורה טובה יותר.

הלוואות לחברות - אחת הדרכים להתאושש כלכלית בזמן של מפלתה של החברה היא באמצעות שירות הלוואות לחברות. באמצעות הלוואה לחברה בע"מ אפשר לקבל מחברות חוץ בנקאיות ללא קשר לחשוון העובר ושב הלוואה בהתאם לצרכים שלכם כמו גם בהתאם לפריסת תשלומים שטובה ביותר עבורכם עם תנאי תשלום מתאימים. בחרו הלוואות לחברות בתנאים המתאימים לכם מכל, חשוב את גובה הריבית ובצעו השוואה בין שלל סוגי הלוואות לעסקים ולחברות.

צמצום בכח אדם - דרך נוספת להציל חברה מקריסה היא באמצעות צמצום בכח אדם. כיום באמצעות ייעוץ ארגוני מתאים או בדיקת המשאבים והקצאת משאבים, ניתן להבין איך אפשר לצמצם בכוח אדם הצורה היעילה מכל. בנוסף יש לשקול סגירת סניפים אשר לא מטיבים עם החברה או לא מספקים את הרווחים הרצויים כמו גם כאלה שאינם עומדים ביעדים.

שיפור שירותים ושיפור מוצר - בדרך כלל כאשר חברות מפסידות כספים הסיבה נעוצה במוצר או בשירות אינו טוב ויעיל כמו גם מתן שירות ללקוחות יעיל, מספק או טוב במיוחד. לשם כך חשוב לבצע שיפור שירות במוקדי לקוחות, בסניפי החברה ובכל אמצעי שניתן. בכך אפשר לשקם את החברה גם מבפנים ולא רק באמצעות דרכים של צמצום משאבים. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע