chiddush logo

נזקי האינטרנט

נכתב על ידי שניאור, 20/6/2018

 לכבוד שר התקשורת

לכבוד השרים הנכבדים
מכוון שנשלחו אליכם מכתבים רבים וללא מענה הולם, ברצוננו לבקש ממכם שוב, אנא הפכו את הרשת ליותר בטוחה לילדים, השיטה כיום שההורה צריך לפנות לחברת הסלולר והם חוסמים תכנים פוגענים , היא אומנם יעילה יחסית וחינמית אך אינה טובה מספיק, יש מאות אלפי אתרים נוראים ברשת מה עוד ש יו טיוב מכיל עשרות סרטונים המעודדים דברים מזיקים לנפש הילדים והנערים המתבגרים המתקשים להבחין בין דמיון למציאות, גם המועצה לשלום הילד טוענת שהמצב כיום מזיק לילדים ולהורים אין יכולת שליטה על התכנים שילדהם צורכים, הפיכת הרשת ליותר בטוחה בנפשנו הדבר, אנו מבקשים בכול לשון של בקשה לעשות מיזם אשר יחסום תכנים פוגענים ורק למי שביקש מחברת הסלולר להיות חשוף להכול יוכל להיות חשוף בדיוק הפוך ממה שיש היום.
אנא ואנא זה ממש פיקוח נפש.

למרות שכל חיבור אינטרנט, בין אם זה בבית או בבית הספר, עובר דרך ספקית שירות - אותה חברה שאחראית לכך שנוכל לגלוש באינטרנט ולצרוך דרכו תכנים שונים. לפי חוק, כל ספקיות האינטרנט בישראל מחויבות לספק שירות סינון בסיסי אותו ניתן לבקש להפעיל חינם - אך ישנן ספקיות המתמחות בסינון תכנים.
טלפונים חכמים, טאבלטים, מחשבים ניידים ושלל התקנים נוספים המחוברים לרשת הופכים את חיינו לקלים יותר ומאפשרים לנו להגיע אל מידע רב בקצות אצבעותינו. אך לנוחות הזו ישנם גם צדדים פחות זוהרים, ומי שלא מודע לסכנות השונות שבאינטרנט עלול למצוא את עצמו נפגע מהן.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה