chiddush logo

עיצוב באמצעות בריקים – לעצב את הבית בצורה אחרת

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 27/5/2018

 במשך השנים אנחנו יכולים לראות כיצד עיצוב קירות הבית עובר תהליך של שינוי. פעם היה נהוג לעצב את הקירות באמצעות טפטים, לאחר מכן השתמשנו בתמונות וציורים, בהמשך השתמשנו בצבעים ייחודים בשביל לצבוע קירות מסוימים שיהיו נבדלים משאר הקירות, אחרי זה עברנו לחיפוי קירות, בין אם אלו אריחי קרמיקה או אריחי שיש, והיום אנחנו יכולים לגלות דבר חדש. בריקים.

עיצוב באמצעות בריקים הוא תופעה שיותר ויותר אנשים בוחרים לעצב כך את הבתים שלהם, הן מבחינה פנימית והן מבחינה חיצונית. הרעיון הוא מאוד פשוט, במקום לבנות קיר רגיל ולכסות את הלבנים בצבע או בחומר מסוים, פשוט משאירים את הבריקים גלויים וצובעים אותם כך שיהיה ניתן לראות שאכן מדובר בבריקים.

ההבדל בין עיצוב באמצעות בריקים בין הלבנים איתן אנחנו בונים את הבית במקור הוא, שאותם בריקים שמשמשים אותנו לעיצוב, הם הרבה יותר קטנים, הרבה יותר נמוכים אך גם הרבה יותר מרשימים בעיצוב שלהם ולכן הם יוצרים אווירה אחרת, נעימה יותר, הם הרבה יותר מרשימים בסגנון ומקנים למקום תחושה שונה.

בלא מעט בתים נהוג לבצע את כל תהליך הבנייה ורק לאחר מכן לבנות קיר מסוים בריקים, אף על פי שיש גם כאלה שבוחרים לבצע את ההתקנה כבר בשלב הבנייה על מנת שלא יהיה צורך לחזור על הכל פעמיים. צריך לומר, התהליך עצמו איננו שונה מהותית מתהליך בנייה רגיל, פשוט כל מה שצריך לעשות זה לבנות קיר עם בריקים מתאימים.

לפני שנסביר איפה וכיצד נכון לעשות את זה, צריך לומר עיצוב באמצעות בריקים הוא מאוד פופולארי מאחר והוא מוסיף לא מעט לסגנון של המקום בצורה יחסית פשוטה, לא מדובר פה בתהליך שצריך להיות על חשבון תהליך עיצוב אחר או כזה שצריך להתבצע בהמשך לתהליך הבנייה הרגיל, אלא הוא יכול להיות במקביל ובעלויות דומות. לכן הוא משתלם.

איפה נכון לעצב באמצעות בריקים

כפי שציינו, עיצוב בתים פרטיים אפשרי באמצעות בריקים גם קירות פנימיים וגם קירות חיצוניים. בעיקרון, לרוב נהוג לעשות בחלק הפנימי של הבית, על מנת "לשבור" את העיצוב הרגיל. כלומר, על מנת ליהנות מעיצוב מקביל בתוך הבית, יהיה נכון להשתמש בקיר בריקים.

לרוב נהוג להשתמש בו במקומות מסוימים, זה יכול להיות סלון, מטבח, מסדרון, מעברונים, מרפסת ועוד. מן הסתם, אנחנו נבנה קיר במקום שכולם יכולים לראות אותו, סביר להניח שאנחנו גם נדאג לצבוע אותו בצבע מסוים, שונה משאר קירות הבית, סביר להניח שאנחנו גם נתלה במקום דברים מיוחדים על מנת להבליט אותו.

רצוי מאוד, אם מעוניינים לעצב באמצעות בריקים, לבצע את התכנון של העיצוב והבנייה מבעוד מועד, על מנת שבשלב תהליך הבנייה או השיפוץ של המבנה, אנחנו נדע בדיוק איפה וכיצד אנחנו רוצים לעשות את זה.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע