chiddush logo

טיפים חשובים לקראת עיצוב המטבח

נכתב על ידי חידושים ממומנים, 16/5/2018

כאשר עומדים לבנות מטבח ניתן להיות חלק פעיל מקבלת ההחלטות שישפיעו על התוצר השלם, וזהו כאמור חלומן של לא מעט נשים, ועל כן אם גם אתם הגעתם ליום המיוחל, הרשו לנו לתת לכם מספר טיפים מועילים:

תחשבו איכות

רגע לפני שנעבור לנישת העיצוב, נעצור בנישה המעט יותר משעממת - בנישתהפרקטית, וזאת כי לצד העובדה שההוצאה על מטבח מאוד משמעותית, יש לוודא שהתוצר יחזיקמעמד לאורך זמן - הן מבחינת איכות והן מבחינת עמידה ביעדים. אי לכך יש לערוך רשימהשל דגשים שחשובים לנו, לבחון אלו אלמנטים מבקשים לשלב וכמובן שיש לבחון חומריות,כאשר מטבח מעץ מלא מהווה אופציהמבטיחה, ולו כי מדוברבחומר טבעי שרמת העמידות שלו נחשבת למאוד אמינה, כך שהוא גם יחזיק יותר זמן מעמדוגם ניתן יותר לשחק עם החלקים מבלי לגרום שום נזק. כמו כן, לצד מטבחים מעץ מלא גםניתן למצוא מטבחים מחומרים עמידים נוספים, אך כל היופי במטבחים מעץ מלט זה שהם לארק מתאימים עבור מגוון עיצובים, אלא הם גם משדרים יוקרתיות לצד חמימות, וזהו שילובמיוחד ביותר.

שמרו על ראש פתוח

לאחר שדנו (על קצה המזלג) בפן הפרקטי, נעבור לבחון את הפן העיצובי מעט יותר לעומק, ולו כי מדובר בנישה הרבה יותר מעניינת, ולו את הרגש. נתחיל: ראשית כיום יש מגוון סגנונות, כך שניתן למצוא מטבח כפרי מסורתי, מטבח כפרי מודרני, מטבח וינטג', מטבח מודרני, מטבח אמריקאי ועוד, אף מראש נציין שאין להיכנס לשום משבצת או לטרוח להבין אלו אלמנים מייצגים כל קטגוריה, אלא הדרך הטובה ביותר היא לעבור על מגוון תמונות השראה ואט אט לתפוס כיוון, כאשר זה יכול להיות חומר, טקסטורה ואפילו צבע שיתווה את תחילתו של העיצוב הרצוי, כך שיש להיות פתוחים ולאפשר לעצמכם לעוף -כי עיצוב מוצלח נמדד קודם כל בהרגשה הטובה שהוא מייצר אצל כל אחד ואחת מאתנו.

הגדירו תקציב

ידוע שמטבח עולה לא מעט, אך פה נחדד ונציין שאם ניתן להוציא מעט יותרולרכוש מטבח שהוא יותר איכותי, למשל מטבח מעץ מלא, הרי שיש לעשות זאת, ולו על מנת שגם עוד עשרים שנה תיהנו ממנומבחינת איכות וגם עוד עשרים שנה הוא עדיין יהיה רלוונטי מבחינה עיצובית. כמו כןתמיד יש להגדיר מהו הרף עליון אותו אין לעבור ולהשתדל לעמוד בכך.

מיישרים קו

כאשר עומדים לעצב את המטבח יש לבחון האם מבקשים שהוא ישמור על אותה שפה אחידה של שאר הבית, או לחלופין האם מבקשים שהוא יהווה קריצה, כלומר יהיה קונטרסטי לעומת שאר העיצוב. לאחר שמחליטים יש להיות מודעים לקשתה צבעים האינסופית, למגוון נדבכים משלימים שניתן למצוא בכול מטבח (למשל קרמיקה וריצוף) ואף למגוון חומרים אפשריים, ופשוט להתחיל להעלות רעיונות. מכאן שביום שתגיעו להתייעץ עם מעצב פנים, כבר תהיו הרבה יותר ממוקדים.

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע