chiddush logo

ישראל בתוך מצב של מודרניזים

נכתב על ידי טל סייג, 26/8/2016

דור אנוש דור המבול ודור ההפלגה הם נשמות תתקע"ד שנפלו לכדי נשמות בני אדם על ידי כמה עניינים – עבודת אדם הראשון 130 שנה אחרי שירד מגן עדן שהיה פורק את כול קליפי הדעת דמלכות ומלכות דדעת גימטרייה 974 בשז"ל ואחר כך שני המלאכים האלו בדור אנוש עזא ועזאל היפילו אותם בנג"ע ר"ע – נפילים גיבורים ענקים רפאים עמלקים על ידי זיווג עם בנות האדם לתוך גופים של בני אדם ומשם התחילו השושלות המתוארות במדע האיג'יפטולוגיה של מצריים הקדומה ביותר כי מצריים היא ערות הארץ כמו שבאר יוסף והיא הפכה לאט לאט לכלי לכול הנשמות האלו שבראשה המלך שלה פרעה והיועץ שלו בלעם, ושושלות גדולות במשך אלפי שנים של פרעה ובלעם היו נהוגות במצריים העתיקה מדור אנוש.

 

לכן לבלעם בנבואותיו בחומש הייתה סברה ב"כול בני שת", - שת – אביו של אנוש בדיבור דרך כוכב מיעקוב וקרקר כול בני שת, אלה שסברתו בשורשה שובשה עם האלפי שנים לאור תיקונים מיוחדים שתקנו צדיקים בנג"ע ר"ע החל מיוסף ומושה שהיטילו הא בתראה של שם הוי"ה בערב רב יוסף בדיבור הא לכם זרע ומושה בדיבור העם אשר העלתה ועל ידי ההא הזאת עשו תיקון לדעת דמלכות ומלכות דדעת על ידי ספירת נצח דיסוד שהנשמות תתקע"ד, - 974, נג"ע ר"ע, - ערב רב אשר קומטו בלא עת נהר יוצק יסודם לא מטרידות יותר את הצדיקים בכלל ואת עם ישראל במיוחד.

 

לכן אין מה לסמוך כבר על הנבואה הזאת של בלעם "דרך כוכב מיעקוב וקרקר כול בני שת" בעיסקי ביאת משיח גאולה כי זה כבר לא יהיה ככה כל כך יותר כי צדיקים התפללו לעקור מזה את שורש הרע שיש בזה לכול המין האנושי ולעם ישראל במיוחד.

 

ודעת דמלכות משמעותו הוא דעתה של המלכות שעל פיה היא פוסקת את דיניה וומלכות דדעת משמעותה הדעה המולכת בקרב העם ועל ידי הדמוקרטיה הסוציאלית המרקנטיליסטית המודרנית מתבצע הזיווג הזה בין הדעה המולכת בעם לשליטה בדעתה של המלכות איזה דינים לתקן לעם ולממשלה ולרשויות הכפופות לה.

 

וזה בחינת פעמיים תתקע"ד 974*2=1948 תאריך לידת אברהם אבינו ע"ה שהוא תחילת התיקון לעניין הזה לכן ראו איצטגנני נמרוד בחינת מודרניזים שאברהם עתיד לקחת לנמרוד את המלכות ולמלוך במקומו אלה שאברהם היה כבר אז בחינת יהודי שמעל המזל והאצטגנינות וביטל את השטות הזאת לאלפי שנים עד ביאת המשיח.

 

ונצח דיסוד זה בחינת היום ה"טל" לעומר 39 בחינת השם של השכינה כפי שביאר רשב"י אחרי פתיחת אליהו בכמה סידורים הנהוגים בידנו, וזה בחינת "משחר לך טל ילדותך" (תהילים ק"י, ג'), - שניתן לאברהם בתהילים וזה כללות שלושת חכמי קדם איתן – אברהם, כלכול – יוסף, הימן – מושה, שתקנו לנו את המלכויות הנהוגות בדור הזה במודרניזים המתקדם והנאור.

 

לכן אף על פי שהמודרניזים הוא פרוץ מאוד הוא נותן נתינת מקום לחיי דת תקינים לעם ישראל למי שרוצה בכך כי הרשות נתונה והמודרניזים לא כפר בכלל הזה בתורה שהרשות נתונה וכך יש בתוך מצב של מודרניזים נאור מתקדם ותרבותי מצב של יהודים שומרי תורה ומצוות.

 

ככה יש לנו להודות לאברהם יוסף ומשה שאנחנו עדיין מחזיקים בחומות הדת בתוך עולם טרוף כזה ומצליחים לנהל חיים של יראים בתוך הפקרות מוחלטת כי לולי הם ומאות צדיקים שטרחו בזה אלפי שנים מי יודע איפה היינו היום.

 

והתכלית הסופית של כול העניין הזה הוא ביאת המשיח והגאולה אלה שלא כנבואות אצטגנני נמרוד ובלעם אלה כתיקוני המלכות הטובים של הצדיקים שעל פיהם באמת לא נשלוט יותר מידי בגויים השאינם ישראל אלה שהתנהלות חיינו בקרב השאינם ישראל הגויים אומות העולם תהייה למישרין בלי טרדות מהם של פצצות אטום טרור ואנטישמיות אלה עד רבה הם יסייעו לנו בממון וגם קצת ברוחניות ולא יבלבלו לנו את המוח ברוחניות על ידי כפירה ואפיקורסות כלומר הגוג ומגוג הרוחני שהולך פה בדורות האלו.

 

ונזכה במהרה בימנו לביאת משיח וגאולה מתוך רוב טוב גשמי ורוחני במהרה בימנו אמן נצח סלה ועד. 

להקדשת החידוש (בחינם!) לעילוי נשמה, לרפואה ולהצלחה לחץ כאן
חולק? מסכים? יש לך מה להוסיף? חווה דעתך על החידוש!
דיונים - תשובות ותגובות (0)
טרם נערך דיון סביב חידוש זה
ציורים לפרשת שבוע